Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 19 juli 2016

Gaat niet lekker en een Feestje

Dinsdag 19 Juli 2016: Gaat wat minder en een feestje
Zondag 10 Juli 2016: vandaag rustig aangedaan. De TPV loopt tot 12:30 uur Dus wat langer in bed blijven liggen en daarna bakje thee op en lekker op de bank gezeten. Naar de halve marathon van het ek gekeken.
Rond 12:30 uur de TPV afgesloten. Me daarna gewassen en in de middag naar de tour de france gekeken. En daarna naar het EK atletiek.

Maandag 11 Juli 2016 tot Zaterdag 16 Juli 2016: Wat rustig aan gedaan. Heb ook wat meer last van mijn buik en ben gewoon goed moe van de laatste tijd. Woensdagavond naar Tilburg geweest. Had daar eerste bijeenkomst van de samenloop voor hoop Baarle-Nassau.
Van donderdag gebruik ik ook weer meer pijnstillers. En vanaf donderdag ook veel op bed gelegen.
Vrijdagavond heeft het bruidspaar hun foto's opgehaald.

Zondag 17 Juli 2016: 's morgens lekker rustig aan gedaan. Rond 14:45 uur opgehaald door mijn zus en zwager. Daarna ons moeder opgehaald en naar Raamsdonkveer gereden. Hadden daar bij mijn nicht en haar gezin een feestje. Mijn peetoom (85) en Peettante (80) vierde hun verjaardag.
Was erg gezellig. Ik voelde me ook iets beter dan de afgelopen dagen.
Was rond 19:30 uur thuis. Ben op tijd gaan slapen.

Maandag 18 Juli 2016: Heb goed geslapen en voel me iets beter.
Helaas vanaf vanmiddag voel ik me weer steeds slechter en heb ook nog even op bed gelegen. Als het te lang gaat duren bel ik de huisarts op.

Dinsdag 19 Juli 2016: Vannacht redelijk geslapen, maar voel me nog niet echt geweldig. Vanmiddag ook weer op bed gelegen. Als ik me morgen zo voel ga ik bellen. Zou vanavond eigenlijk met zus en zwager mee naar het park gaan waar een muziek optreden is, maar ik besluit om niet te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten