Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 24 juli 2016

weer lijnsepsis en Naar het RadboudUMC

Vrijdag 22 Juli 2016: Uitslag kweekjes niet goed
Iets betere nacht gehad dan gister. Wel veel wakker geweest door veel wc en zweten. Nog wel hoofdpijn 4 en buikpijn 7.
Om 08:00 uur medicatie en antibiotica. Daarna om 08:10 uur controles: pols 101, zuurstof 94, bloeddruk 108/67, temperatuur 38,5.
Me rond 09:15 in de badkamer aan de wastafel gewassen. Heerlijk na zo zweet nacht. Ook is mijn bed verschoond.



Om 10:55 uur is zaalarts langs geweest: Naar longen en hart geluisterd. Ze blijven beleid volgen. Het is wachten op de uitslag van de bloed kweekjes.
Rond 11:45 uur weer controles: bloeddruk 102/55, pols 90, zuurstof 93, temperatuur 38,4. Om 12:10 uur zijn er weer bloed kweekjes afgenomen uit ader ellenboog en om 13:50 uur is er nog een keer bloed geprikt. En bezoek gehad.
Om 15:10 uur Oxcynorm gehad en antibiotica. Om 15:40 uur weer controles: bloeddruk 101/59, pols 90, zuurstof 97, temperatuur 37,9.
Om 17:40 uur is arts-assistent langs geweest: Weer bloedvergiftiging. Van de 8 flesjes waren er 7 positief. Na overleg met het Radboud wordt ik morgen overgebracht naar het Radboudumc voor verdere behandeling. Dit valt erg tegen. Ook al wist k dat de kans er was.
Ook krijg ik van nu andere antibiotica.
Nog bezoek gehad en die hebben wat spullen mee genomen, omdat niet alles mee kan.
Rond 20:30 uur medicatie gehad en is antibiotica opgehangen. ook meteen controle goed temperatuut 38,1
Morgen om 09:00 uur komt de ambulance me ophalen.
Om 23:45 uur nog een keer controles: alles goed en temp weer lager 37,7.


Zaterdag 23 Juli 2016: Naar RadboudUMC
Redelijk geslapen. Wel nog veel wakker geweest van de pijn en veel zweten. Om 06:00 uur is er antibiotica aangehangen. Me rond 08:00 uur gewassen en daarna spullen ingepakt.
Rond 08:40 uur controles: bloeddruk 105/66, zuurstof 93, pols 94, temperatuur 37,8. Even later is er nog bloed afgenomen. En dan is het wachten.
Rond 09:40 uur zijn de ambulancebroeders er. Ze kennen me en ik hun ook. Ik mag op de brandcard en wordt klaar gemaakt voor vertrek. Daarna gaan we richting de ambulance bij de SEH.
Rond 09:55 uur gaan we in ambulance 120-21 op weg naar Nijmegen.





Om 11:10 uur zijn we bij het Radboudumc. Omdat men niet weet waar we moeten zijn lopen we eerst naar de balie van de seh. We moeten meteen naar de mdl afdeling.
Rond 11:20 uur zijn we op de mdl-afdeling en mag naar kamer 20 bed 3.
Zo daar zijn we weer!



















Om 12:25 uur worden de controles gedaan: bloeddruk 111/61, pols 83, zuurstof 95, temperatuur 36,9. Mooi zo. Het is nu wachten op de arts, maar dat kan wel even duren. het is druk en hij heeft nog niet alles van het Amphia. Dus wilt ie ook nog met het Amphia overleggen.
Om 14:12 uur weer controles: bloeddruk 112/56, pols 90, zuurstof 98, temperatuur 37,0.
Mijn eigen Oxcynorm maar genomen.
Om 14:50 uur gewogen: 76kg. Om 15:10 uur infuuslijn wordt weer op infuus aan gesloten en lange lijn wordt afgesloten.  Overdracht is binnen van het Amphia. Het is nu wachten op de Arts.
Rond 17:05 uur is mdl-arts langs geweest: Hij heeft me onderzocht, De behandeling gaat gewoon verder. De bacterie die in het bloed is gevonden is een huidbacterie.  De antibiotica is gister in het Amphia aangepast. Ze hopen morgen meer te weten welke huidbacterie en of de antibiotica nog verder moet worden aangepast. Morgenvroeg bloedafname.
De controles van 20:20 uur waren goed. Als ik morgen weer koorts vrij blijft, dan mag de tpv weer aan gesloten worden.
Ik mag ook zelf kijken of ik weer wat kan eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten