Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 2 juli 2015

MDL-Arts Amphia en Radboud

Woensdag 1 Juli 2015: Warm en MDL-Artsen
Wat een weer is het.
Het is erg warm. Vandaag is het over de 30 graden.
Vanochtend rond 09:15 uur lekker te voet naar het ziekenhuis gelopen.
Was rond 09:45 uur bij het ziekenhuis. Me gemeld bij de balie van de mdl-poli. Rond 10:30 uur werd ik geroepen.
Gehad over mijn sonde en hoe het nu gaat en mijn bezoek aan de seh afgelopen vrijdag.  Hij staat er niet van te kijken dat de sonde niet zo goed gaat. Hij vindt me er wel goed uitzien, ondanks dat ik me niet helemaal lekker voelt op dit moment. Ook nog gewogen 71kg. Blijf rond die 70kg. Al was het 3 weken gelden bij de internist nog bijna 75kg.
Mijn MDL-Arts van het Amphia wil dat het Radboud voorlopig alles overneemt, omdat ik daar nu toch patiënt ben en nu worden er dingen dubbel gedaan. Bij spoed en zo ben ik hier naturrlijk gewoon welkom. In Oktober moet ik weer op controle komen ( na mijn controle in het Radboud) en daarvoor natuurlijk weer bloedprikken.

Stond rond 11:15 uur weer buiten het ziekenhuis en ben weer lekker terug gewandeld.
Eenmaal thuis tot ongeveer 16:00 uur op de bank gelegen. Was erg moe.

Rond 16:45 uur belde de MDL-Arts van het Radboud op, om te vragen hoe het ging met de sonde. Nog steeds het zelfde. Wel slaap ik in de nacht beter nu de sonde alleen overdag aan staat. Ook gehad over mijn vaste buikpijn die nu ongeveer sinds 2 weken weer erger is en als de sonde voeding aanstaat erger en dus ook niet hoger kan. Ook nog gehad over hoe ik me verder voel, dus erg moe, snot verkouden enz. Moet dat goed in de gaten houden.
A.s dinsdag hebben ze groot overleg met meerdere mdl-arsten, diëtsten, en tpv-verpleegkundige. Ik zal dan ook te spraken komen ( ook al lig ik op dit moment niet in het ziekenhuis). Ze wil me dan woensdag weer bellen en dan hoor ik meer. Dus tot volgende week woensdag nog sonde-voeding en tpv.

Vanavond meteen balans gemaakt van de tpv spullen en meteen de bestelling weg gedaan, daarna ook voor de sonde-voeding. En ik kon nog inloggen op de site van Sorgente.

En nu maar hopen dat alles rustig blijft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten