Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 4 juli 2012

Eigen huis

Woensdag 4 Juli 2012: Eerste dagen thuis

DONDERDAG 28-06-2012: naar eigen huis                                                                                    Vanochtend na het ontbijt en douchen de spullen bij elkaar gepakt. Daarna wat achter de computer gezeten en daarna met ma lekker buiten gezeten. Rond 14uur de spullen in de auto gezet en richting Breda gereden. Bij mijn eigen huis een paar keer op en neer gelopen om de spullen boven te krijgen. Fijn om weer thuis te zijn.

VRIJDAG 29-06-2012: rustig opruimen                                                                                       Vandaag rustig de spullen opgeruimd en nog wat troep uit de berging met een buurman naar de milieustraat gebracht. Hierna wat boodschappen gedaan en ben op tijd naar bed gegaan , want morgen helpen bij mijn zus en zwager met het verhuizen.

ZATERDAG 30-06-2012: verhuizing zus en zwager                                                                      Vandaag geholpen met de verhuizing van mijn zus en zwager. Een paar keer op en neer gereden met mijn mini verhuiswagen en zelfs de vogels nog verhuisd. Zelfs mijn neefje en nichtje hebben op hun manier geholpen. Mijn moeder en broer waren er ook en nog een vriend van zus en zwager. Het was gezellig om te doen. Omdat mijn broer eerder weg moest. Heb ik ma en mijn neefje en nichtje naar de rijen gebracht en daar samen gegeten. Ben op tijd naar bed gegaan. Was erg moe , maar ze doen ook zoveel voor me. Ik ben blij dat ik iets terug kan doen.

ZONDAG 1-7-2012 en MAANDAG 2-7-2012: rustig aan                                                                   Deze dagen rustig aan gedaan. Wat boodschappen gedaan en verder niet veel.

DINSDAG 3-7-2012: berging opruimen                                                                                      Vandaag de berging opgeruimd en ' s middags bij mijn zus en zwager langs geweest om nog even te helpen. daarna boodschappen gedaan.
WOENSDAG 4-7-2012: Controle MDL-Arts                                                                                    Heb vanmorgen mijn fiets gemaakt. er moest al sinds ik ziek ben een nieuwe achterband op. Hierna ben ik met de fiets (is ruim 2 jaar geleden dat ik even gefietst had, was toen op en neer naar mijn zus) naar het ziekenhuis geweest. Ik was blij dat ik er was. Het fietsen ging goed, maar ik was bekaf. Het was zwaar. De tour de france is er niks bij. Na dat ik me bij de poli had gemeld kon eindelijk zitten. gelukkig liep de arts uit. dus kon ik even bijkomen. Om 11:30uur werd ik binnen geroepen. Hij is blij dat de voeding nu goed loopt en de pijnblokkade heeft geholpen. Hij zie ook dat ik er beter uit zag dan toen ik in februari in het ziekenhuis werd opgenomen. Hij is ook zeer tevreden over het gewicht 64kg. We hebben het ook gehad over wat er nu in het Erasmus gebeurd. Wel vind hij het jammer dat ie weinig van het Erasmus te horen krijgt. Bij mijn volgende afspraak in het Erasmus moet ik doorgeven dat wat meer naar mijn mdl-arts willen doorsturen. nou dat zal ik zeker doen. Ook had ie de uitslag van het gen onderzoek binnen. Het was negatief. het zit dus gelukkig niet in de fam. Over 6 weken moet ik terug komen en een paar dagen bloed laten prikken. Wel moet ik deze keer 14uur van te voren nuchter zijn voor het bloedprikken. Het is nu wachten wat ze in het Erasmus verder gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten