Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 28 augustus 2012

Afgelopen tijd

Donderdag 9 Augustus 2012:Afgelopen dagen
De zondag (29-7)na de Efteling ben ik met mijn familie naar het zwembad in de rijen geweest. was erg leuk om weer met neefje en nichtje te zwemmen( en met de andere natuurlijk ook). ' S middags verder op de bank gezeten en rustig aan gedaan. We hebben vandaag ook de oude fiets van mijn vader meegenomen. Rest van de week rustig aangedaan. Beetje met de fiets bezig geweest en woensdag een rondje op gefietst. Dinsdag nog even bij ma geweest. Vrijdag met mijn zus nog naar plein public geweest . was weer erg leuk. Het weekend rustig aan. Heb wel een paar keer goed last van mijn buik gehad en dus wat slechtere nachten. Afgelopen maandag nacht ook wat last gehad. Maandag overdag bezig geweest met videobanden overzetten op dvd's en ' s middags vakantie naar Duitsland geboekt. Dinsdag en woensdag ook weer achter de computer bezig geweest en En gister ook nog voor de tweede keer naar de psycholoog geweest. Heb weer een goed gesprek gehad. Vanmiddag ga ik weer eens lekker zwemmen en morgen maar weer eens bloedprikken.

Vrijdag 17 Augustus 2012: Bloedprikken, feest en mdl-arts
Vrijdag 10 augustus heb ik bloed moeten laten prikken. hiervoor moest ik donderdag vanaf 20:00uur nuchter blijven. ' S middags ben ik op de fiets naar ma geweest. Na het eten ben ik terug gefietst. Zaterdag ben ik met een maat naar het bloemencorso van Rijnsburg geweest en daarna bij ma geweest om te BBQ. Zondag een geweldig feest van ons Ma gehad. Dinsdag ben ik met Ma, mijn zus en zwager naar Zeeland geweest. Eerst naar Domburg. Waar we eerst wat gedronken hebben om daarna naar het strand te gaan. Hierna zijn we naar Zoutelande geweest en daar lekker op het terras gezeten. In Middelburg hebben we nog wat gegeten. Het was een leuke dag. Woensdag 15 augustus ben ik bij mijn mdl-arts in het amphia geweest. Een goed gesprek gehad en over 3 maanden moet ik terug komen. Donderdag ben ik met een kennis met de trein naar Utrecht geweest om daar te fotograferen. Het was een leuke dag. Vandaag lekker rustig aan gedaan

Dinsdag 28 Augustus 2012: Update
Zaterdag 18 Augustus heb ik een BBQ gehad van de Vve de dijk(mijn flat) was erg gezellig. Zondag 19 Augustus toen het zo warm was met het hele gezin naar Irrland in Klevelaer in Duitsland geweest. Dit is een recreatiepark in de buurt van Venlo. Het is 30 voetbalvelden groot en er is van alles. Van glijbanen, kinderboerderij, springkussen, zandbakken, water tot bbq aan toe. Was erg gezellig en niet duur. Entree €4,50 en drinken/ijsjes €1,00 en dat in deze tijd. Rest van de week weinig gedaan. Was toch wel erg moe van de vele uitjes van afgelopen week. Heb nog wel een paar keer gefietst. Zaterdag 25 Augustus bij mijn zus en zwager op bezoek geweest i.v.m. Hun nieuwe woning. Zondag 26 Augustus heb ik een verjaardag gehad. Vandaag is mijn moeder nog op bezoek geweest. Heb ' s avonds mijn tas klaar gemaakt voor morgen en mijn voeding afgesloten i.v.m. De ERCP morgen in het Erasmus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten