Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 29 oktober 2017

Kami logeren, Kermis en rustig aan

Zaterdag 14 Oktober 2017:  TPV Hoek en  Kami Logeren
Dinsdag 10 Oktober: Rond 08:45 uur vertrokken naar de Rijen om Ma, Kami en Tano op te halen. Kami en Tano zijn sinds zondag bij ma. Ze hebben studieweek en zijn dus een extra week vrij.
Was rond 09:00 uur bij ma. Alles in de auto en op weg richting Rhenen. Iets over 10:00 uur zijn we bij Ouwehands Dierenpark.


Het was erg rustig en ook het weer is erg mee gevallen. We hebben een bui gehad en zijn  toen gaan lunchen. Omdat het niet zo druk was hebben we de dieren goed kunnen zien. ook de reuze panda's hebben we goed gezien. Tijdens de zeeleeuwen show mocht Tano nog naar voren komen en kreeg een kusje van een zeeleeuw.
Nadat we alles hadden gezien zijn we rond 16:00 uur we terug richting huis gereden. Maar er was een ongeluk gebeurt, dus hebben in de file gestaan. In de Rijen zijn we pannenkoeken wisten eten.
Het was een leuke dag. Bij ma nog wat dingen op de laptop gedaan, Rond 20:45 uur naar Spiridon gegaan voor een vergadering.

Woensdag 11 Oktober: Vanochtend om 07:30 er uit gekomen, want ze komen vandaag nieuwe koelkast leveren.  Heb me gewassen en omgekleed. Ook heb ik de tpv in mijn rugzak gestopt, want die loopt nog. Om 08:30 uur stonden ze al voor de deur. 
Me rond 12:00 uur afgesloten. In de middag de rest onder de bar opgeruimd.
In de middag nog wat boodschappen gedaan. Me rond 20:00 uur aangesloten. Krijg om 20:30 uur berichtje van mijn schoonzus dat ze vertrekken vanaf Duinrell. Me zus gebeld om te vertellen hoe laat ze hier zijn. Rond 21:10uur is mijn zus er.
Om 21:30 uur zijn ze er. Mijn zus loopt meteen naar beneden om Tano meteen op te halen. Even later komt Kami met haar vriendinnetje naar boven. Haar vriendinnetje staat verbaasd te kijken dat ik met infuuspaal in huis loopt. Ik legt het uit en wat het is. Even later komt me schoonzus ook boven. Na wat kletsen en het vriendinnetje nog naar de wc gaat vertrekken me schoonzus en het vriendinnetje van Kami richting huis.
Ik ga met Kami meteen alles klaar zetten om te slapen.  Kami kleed zich om enz. Ik laat mijn luchtbed opblazen in de woonkamer. Na nog wat geklets te hebben gaat Kami slapen. Even later sluit ik ook mijn ogen.

Donderdag 12 Oktober: Iets voor 08:30 uur gaat mijn pomp af. Ik blijf nog even liggen en kom er dan uit. Ik sluit me af. Rong 09:00 uur komt ook Kami uit bed.
Na het ontbijt ons gewassen en aangekleed. Daarna lekker rustig aangedaan en bedenken wat we gaan doen vandaag.


We zijn rond 13:30 uur vertrokken en eerst naar het Biesbosch Centrum in Dordrecht geweest. Daar eerst het centrum bezocht. Daarna wouden we met pontje naar eilandje om daar route te lopen, maar het was daar erg nat ( we hadden geen laarzen aan ) en ging ook een schoolklas die kant op. Dus besloten om andere kant op te gaan wandelen. We hebben heerlijk gewandeld.
Rond 15:50 uur weer vertrokken richting Breda. En zijn we naar de Bioscoop op Breepark gereden. Daar hebben we de film "De Emoji Film" Het was rustig. We zaten met 6 personen in de zaal.
Het was een erg leuke film. We hebben erg gelachen.
Daarna zijn we wisten eten en hierna naar huis.
Thuis nog een spelletje gedaan.

Vrijdag 13 Oktober: Vandaag zijn rond 08:00 uur eruit gekomen. Vanochtend zijn we rond 10:45 uur vertrokken richting boswachterij Dorst. Daar stonden me zus, zwager en Tano al te wachten. We hebben eerst lekker gewandeld en daarna bij Beum geluncht. Hierna zijn we weer naar huis gegaan. En daar besloten om te gaan zwemmen. Dus rond 14:45 uur naar zwembad Sonsbeeck gereden.
Daar heerlijk gezwommen. In het begin was het heerlijk rustig. Rond 16:30 uur werd het wat drukker. 

Om 17:30 uur zijn we eruit gegaan. Hierna zijn we boodschappen gaan doen.
Eenmaal thuis samen een salade gemaakt. En daarna nog een spelletje gedaan.









Zaterdag 14 Oktober: Rond 08:00 uur eruit gekomen. Om 10:00 uur hebben we mijn zus en Tano opgehaald en zijn we richting Limburg vertrokken. Onderweg zijn we nog gestopt bij Watermolen van Opwetten. Hier wat gedronken met een gebakje erbij.
Hierna zijn we naar mijn broer in Velden gereden.



Daar in de tuin gezeten en nog gegeten. Begin van de middag zijn we weer terug gereden. Via belgie gereden om te tanken.
Het waren weer gezellige dagen. Geniet hier enorm van.

Zaterdag 21 Oktober 2017: Kermis, opruimen
Zondag 15 Oktober: Vandaag rustig aan gedaan en in de avond nog op bezoek geweest bij een vriendin in het ziekenhuis.

Maandag 16 Oktober: Vanochtend rustig aan. Rond 14:00 uur hebben ze eindelijk een bestelde kast geleverd. Daarna Vanmiddag met mijn maat en vriend te voet naar de kermis geweest en nog wat gedronken in de stad. In de avond de kast in elkaar gezet.

Dinsdag 17 Oktober: Maat nog langs geweest. Verder de TPV hoek op nieuw ingericht.


Woensdag 18 Oktober: Vandaag mijn bergeging opgeruimd en meteen wat allemaal weg kom naar de mileustraat gebracht. Heb nu veel ruimte over.

Donderdag 19 Oktober: Vandaag spullen bijelkaar gezocht die ik zaterdag naar de weggeefhoek kan brengen.

Vrijdag 20 Oktober: Vandaag naar een uitvaart geweest. Verder rustig aan.

Zaterdag 21 Oktober: Rond 07:30 uur eruit gekomen. Rond 09:00 begonnen met alle spullen in de auto te zetten. Daarna rond 10:00 uur naar ma gereden om daar nog wat op te halen. Hierna naar de weggeefhoek gereden om alles af te geven. Zo bij mij opgeruimd en iemand anders er blij mee.
Verder rustig aangedaan.

Zaterdag 28 Oktober 2017: Rustige week
Deze week niet echt iets bijzonders gedaan. Vooral bezig geweest om de Vakantie DVD en Vakantie fotoboek voor mijn maat te maken. En natuurlijk voor mezelf.  En nog de badkamer schoon gemaakt en computerhoek opgeruimd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten