Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 5 januari 2018

Dag 2017 / Weklom 2018

Zondag 31 December 2017: Oudejaarsdag
Vanochtend alvast de kerstspullen opgeruimd. Om 14:30 uur maak ik alvast de TPV klaar. Rond 14:45 uur naar Ikea gereden om naar een Fauteuil te kijken. Daarna naar mijn beste maat in Made gereden om daar oud en nieuw te vieren. We hebben eerst koffie gedronken. Rond 18:00 uur zijn we aan tafel gegaan om te eten. We waren rond 20:00 uur klaar. Het was heerlijk. Hierna tot 22:00 uur tv gekeken en daarna hebben we tot 23:45 uur gesjoeld. Was lang geleden dat ik het gedaan had, maar viel niet tegen.

Daarna was het aftellen tot 00:00 uur. GELUKKIG NIEUWEJAAR.
NA de wensen zijn we naar buiten gegaan. Vorig jaar zagen we weinig door de mist. Nu was er genoeg te zien. Na een half uur zijn we weer naar binnen gegaan. Daar nog wat gedronken en tv gekeken. Rond 01:30 uur ben ik naar huis gereden.






Maandag 1 Januari 2018: Nieuwjaarsdag
Was rond 01:50 uur thuis. Was het in Made al redelijk rustig, dat is het in Breda nog niet. Als ik thuis ben kleed ik me om. Daarna de bloedverdunner klaar gemaakt, ingespoten en de TPV aangesloten.
Lag rond 02:30 uur in bed.


Door dat het knallen nog doorging ben ik pas rond 04:00 uur in slaap gevallen.
Na wat te hebben uitgeslapen ben ik rond 11:30 uur uit bed gekomen.  Tot 13:45 uur rustig aan gedaan. Mijn zus belde nog. Rond 13:45 uur de spullen klaar gemaakt en gelegd. Rond 14:15 uur was de TPV klaar en kon ik het afsluiten. Daarna me gedoucht. Na het douchen naar ma gereden om haar gelukkig nieuwjaar te wensen. Daar thee gedronken en ma meteen mee geholpen met het opruimen van de kerstspullen.


Dag 2017 / Welkom 2018
Afgelopen jaar weer heel wat gebeurd. Heb weer wat tegenslagen gehad door mijn ziekte. Heb 3 opnamen gehad. 1 door een longontsteking en 2 door pijn. Vooral de opname in de zomer was er eentje met veel tegenslagen. Weer een pijnblokkade gehad, een bloedvergiftiging en uiteindelijk zelfs eens schimmel in het bloed. Waardoor ik met spoed ben geopereerd om de lijn er uit te halen. Het was weer eens een lange opname. Ook weer een botox behandeling van blaas gehad. Maar heb ook hele bijzondere en mooie dingen mee gemaakt.
Zoals het behalen van de cursus wedstrijdleider-weg. Of de Samenloop voor hoop van Baarle-Nassau. Ook het weekend naar Kopenhagen was geweldig, maar het mooiste was toch wel de reis naar Amerika.
Met al kijk ik terug op een mooi jaar!!!!!!!!

Vrijdag 5 Januari 2018: Afgelopen week
Dinsdag vergrotingen foto's opgehaald en ze thuis opgehangen. Woensdag de 2 oude rotan stoelen naar made weg gebracht. Daarna bij leenbakker in Oosterhout mijn Eettafel opgehaald.
In de avond bezoek gehad van vrienden.
Donderdag nog wat andere spullen gehaald. Vrijdag de oude eettafel uit elkaar gehaald en de vloer schoon gemaakt. Hierna bij jysk de eetkamerstoelen opgehaald. Thuis begonnen met het in elkaar zetten van de meubels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten