Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zaterdag 6 april 2019

Weer iets leuks en mijn Voeten

Zaterdag 30 Maart 2019: Eindelijke weer iets leuks
De eerste dagen rustig aan gedaan. Merk toch goed dat ik weer heb ingeleverd. Wat wasjes gedraaid. Dinsdag 19 maart te voet boodschappen gedaan. Woensdag 20 maart te voet naar buurthuis om te stemmen. Daarna nog even door het park gelopen en wat foto's gemaakt.
Donderdag niks bijzonders.
Vrijdagavond 22 maart naar jubileumconcert 30 jaar WC Experience geweest. Wat was het gaaf. Was rond 2:30 uur thuis. Was bekaf, maar het was geweldig en eindelijk weer iets waar ik wel naar toe kon.



De dagen daarna rustig aan.  Daarna elke dag gedeelte in huis schoongemaakt. Ok terwijl controle afspraak gemaakt met uroloog.  Donderdagavond 28 maart naar Spiridon geweest om bij de coopertest aanwezig te zijn en woc-maatjes te zien.
Vrijdag en zaterdag rustig aan. En zaterdagavond op tijd naar bed gegaan. Ga morgen naar onze indoor. Wil er gewoon bij zijn. sta niet echt ingedeeld.

Zondag 31 Maart 2019: Indoor Spiridon en Gezwollen voeten
Rond 07:00 uur eruit gegaan en om 08:00 uur naar de nieuwe sporthal in Rijen gereden.
Een mooie nieuwe hal. Was fijn om er bij te zijn. Heb wat prijzen uitgereikt en wat andere dingen gedaan.


Was rond 17:30 uur thuis van een geslaagde dag. Toen ik onderweg naar was. Merkte ik dat mijn linker voet wat pijnlijk was. Ik dacht ik heb me toch niet gestoten.
Eenmaal thuis mijn schoenen uit gedaan. Toen bleek mijn linker voet/enkel pijnlijk, gezwollen en rood. Na het eten op kruk in de keuken de afwas gedaan. Hierna zittend op de bank de medicatie voor komende week klaar gezet en pijnmedicatie ingenomen. Even later begin ook mijn rechtvoet pijn te doen. Ook die is opgezwollen en rood. Wel minder dan links.
Daarna de tpv aangesloten en rond 21:15 uur naar bed gegaan.

Maandag 1 April 2019: Huisarts 
Amper geslapen door de pijn. Temperatuur gemeten: 38,2.  Rond 08:00 uur meteen naar huisarts gebeld. Mag om 09:10 uur langskomen. Me daarna afgekoppeld, omgekleed enz. Rond 08:45 uur met 2 krukken en langzaam naar huisarts gelopen. Was daar rond 09:00 uur en was om 09:25 uur aan de beurt. Gepraat en daarna op behandeltafel. Voeten onderzocht. Denkt aan wondroos, maar het is aan 2 voeten!!!! En geen wondje te zien. Temperatuur 37,8. Hierna vingerprik ontstekingswaarde,

Even terug in de wachtkamer.
Rond 09:50 uur weer naar binnen. Ontstekingswaarde licht verhoogd (65). Krijg antibiotica kuur en moet morgen terug komen. En verder rustig aan. Als ik zieker wordt of koorts krijg meteen bellen.
Daarna bij assistent afspraak gemaakt. Morgen om 09:30 uur.
Hierna rustig terug gelopen naar huis. Rond 10:15 uur thuis. Een uur later belt de apotheek. Ze komen vanmiddag de medicatie brengen. Krijg kuur van 4 capsules per dag. Trombosedienst is ook ingelicht. Verder rustig aan. Veel op de bank gelegen. Rond 22:30 uur naar bed. Temperatuur 38,2.

Dinsdag 2  April 2019: Weer Huisarts
Weer slechte nacht. Temperatuur ochtend 38,2. Rond 09:10 uur te voet naar huisarts. Daar in de wachtkamer. Om 09:30 uur aan de beurt. Lijkt minder rood, maar wel warm, pijnlijk en gezwollen. Donderdagochtend terugkomen, nu te kort aan antibiotica.  Afspraak bij assistent. Donderdag om 08:20 uur. Terug gelopen. Rond 09:55 uur thuis. verder rustig aan. 's Avonds zus nog langs geweest.
Temperatuur 38,2

Woensdag 3 April 2019: Bezoek
Iets beter geslapen vannacht.


Temperatuur vanochtend 37,9. In de ochtend bezoek gehad van mijn maat. Bestemming weekendje weg uitgekozen en overnachting geboekt. Verder rustig aan. In de middag nog even boodschappen gedaan. Temperatuur in de avond 38,1.

Donderdag 4 April 2019: Weer controle Huisarts.
Weer wat minder geslapen. Temperatuur vanochtend 38,4. Rond 08:05 uur naar huisarts gelopen. Het lopen gaat iets beter. Was rond 08:30 uur aan de beurt. Huisarts vindt dat het er beter uit ziet. Minder rood, minder opgezwollen en warm.  Ook weer ontstekingswaarde geprikt. Dus even weer wachten in wachtruimte. Rond 08:50 uur weer bij huisarts. Ontstekingswaarde gezakt naar 39. Dus voorlopig doorgaan. Maandag terugkomen. Daarna afspraak gemaakt. Maandag om 08:30 uur.
Verder thuis rustig aan.

Vrijdag 5 April 2019:  het gaat
Redelijk nacht gehad. Vandaag even boodschappen gedaan. Medailles voor de leemputtenloop opgehaald. Keuken schoon gemaakt. Verder rustig aan. Had in de avond wat meer last van mijn voeten. Ben rond 21:30 uur naar bed gegaan.



Zaterdag 6 April 2019: Meer last van voeten
Redelijk geslapen. Paar keer wakker. Rond 07:15 uur echt wakker. Vandaag verder steeds meer last van de voeten. Lopen gaat moeilijker.



Ook lijkt linker pols wat dikker en is wat rood. Veel op bank gelegen. Temperaturen blijf wat hoog. Ben rond 21:45 uur naar bed gegaan. Als het morgen niet beter gaat, dan ga ik de huisartsenpost bellen. Heb ik ook afgesproken met mijn zus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten