Aanbevolen post

Terugblik Februari

  We zitten alweer in de 3e maand van 2024 en laten februari achter ons. Tijd voor een terugblik op deze maand. Een maand van vreugde en ver...

zondag 22 maart 2020

Coronavirus!!!!!!!!

Woensdag 11 Maart 2020: Rustig aan en verjaardag neefje Tano
Maandag en dinsdag rustig aan gedaan. Wat wassen gedraaid en schoon gemaakt. Dinsdag nog bezoek gehad van mijn maat. We hebben besloten om niet naar Bulgarije op vakantie te gaan. Bedoeling is nu zwarte woud en Zwitserland. Woensdag de 11e ben ik samen met me zus en ma naar mijn broer in Velden gegaan voor de verjaardag van Tano.
Was erg gezellig. Ook wisten wandelen met Knox en foto's gemaakt.
Ondertussen via whatsapp druk bezig met wat te doen met onze indoor.
Je mag in brabant nu niet met meer dan 1000 man bij elkaar komen. Toen ik ma had afgezet werd ik gebeld en is er besloten om Alle activiteiten af te lasten en clubgebouw van A.V. Spiridon te sluiten.


Zondag 22 Maart 2020: Chronisch ziek en Het Coronavirus.
Donderdag de 12e werden zwaardere maatregelen bekend gemaakt. Geen bijeenkomsten van 100 personen en meer. Ook het raam van auto laten maken en daarna nog bij ma langs geweest voor wat administratie.
Vrijdag wat boodschappen gedaan. De maatregelen worden uitgebreid naar het hele land tot 6 April en meer evenementen gaan niet door.
Zaterdag en zondag rustig aan gedaan. De scholen gaan dicht en ook restaurants en cafés.
Maandagavond hebben we via de telefoon als organisatie besloten om de Leemputtenloop van 5 april te verplaatsen naar 17 juni.
Verder rustig aan. Probeer wel elke dag een rondje te lopen. Dinsdagmiddag en lekker groot rondje gelopen. Ruim 7,5 km, maar was wel erg zwaar.
 Tandarts afspraak is ook geannuleerd.  Hij wou me eigenlijk nog wel behandelen, maar ik ben verkouden.
Woensdag is TPV materiaal geleverd.
Ook de ziekenhuis afspraken van donderdag 19 maart gaan niet door. Heb wel telefonisch contact gehad met mijn longarts. Is balen dat er nu niet vergelijkt kan worden. De prednison is voorlopig weer verhoogd. En moet dan weer afbouwen en weer opnieuw controle en onderzoeken.
Eigenlijk veranderd er niet veel voor me. Ben al 10 jaar thuis en extra hygiëne doe ik ook al. Wat wel veranderd. Is dat vrijwilligers werk stil valt en leuke dingen weg vallen.  En merk dat het rustiger in de straat is.
Eigenlijk doet nu gewoon iedereen mee met me.

Ben ik bang?  nee niet echt. Wel bang om weer in het ziekenhuis te komen.
Denk wel dat we er voorlopig nog niet vanaf zijn en veel mensen het niet serieus nemen. Mensen gaan met hele gezin gewoon shoppen of met ze allen naar het strand, bos of park. Restaurant zij dicht, nou dan gaan we gewoon met ze allen picknicken in het park. Maar ook met groep hardlopen of bootcamps. Sta er niet van te kijken als er deze week als nog een Lock-down wordt aan gekondigd.
Helaas, maar waarschijnlijk wel nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten