Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 16 december 2009

Hoe gaat het?


Zaterdag 21 November 2009: Wc expeirence
Gister veel geslapen en verder weinig gedaan. Vannacht goed geslapen. Heb me gewogen 64,0kg Vandaag zijn ma en mijn zus bij mijn schoon komen maken en ondertussen ben ik met mijn vader een rolstoel wisten halen. Toen wij terug waren was mijn maat Corne op bezoek. Evenlater zijn mijn ouders en zus naar huis gegaan en is mijn maat nog gebleven. Daarna heb ik wat uitgerust. 'S avonds zijn mijn ouders me komen ophalen en zijn we naar een optreden van de WC geweest. Die traden op bij een feestje van Carnavals vereniging in Breda. Bij aankomst stonden de rest van onze groep en zijn we samen naar binnen gegaan. Het was een leuk feest met veel carnavals kapellen en daarna een optreden van de WC. Een rolstoel heeft een voordeel , want we stonden lekker vooraan. Morgen heel de dag uitrusten.


Vrijdag 4 December 2009: Veel moe
Vandaag alweer 2 weken thuis. Maar nog steeds veel moe en de pijn is er ook nog. Afgelopen dagen veel geslapen me gewicht is op dit moment 63,7kg Maar we blijven lachen.


Woensdag9 December 2009: Diëtiste?
Ben vanmiddag op controle geweest bij de diëtiste in het Amphia ziekenhuis locatie molengracht. Het schiet op dit moment nog niet echt op. Ben veel moe , pijn en val nog steeds af. Voorlopig gaan we door met de drinkvoeding en moet ik goed mijn gewicht in de gaten houden. Ze heeft me nog gewogen:64,2kg. Ook praten we nog verder over de glutenallergie en hoe hier mee om te gaan. Zoal waar moet ik op leten in de supermarkt. Tijdens vakantie en feestje. Goed kijken op de verpakking en hebben we het gehad over de Coeliakie vereniging


Woensdag 16 December 2009: Bloedprikken
Ben vandaag naar het Amphia ziekenhuis geweest om daar bloed te laten prikken i.v.m. De controle bij de mdl-arts morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten