Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 10 februari 2010

Controle MDL-Arts en Diëtiste


Donderdag 28 jan 2010: Controle MDL-Arts
Had maandag 25 -1-2010 bloed laten prikken .
En ben vandaag donderdag 28 jan 2010 naar de MDL-arts geweest voor de uitslag en controle.
Nou het bloed was goed. er was niks raars te ziens.
Het is dus rustig van binnen zie de arts , nou ik merk er niks van.
Maar omdat mijn klachten nog niet weg zijn.
-pijnklachten bovenbuik net on der borstbeen.
- uitstralende pijn naar linkerzij en rug en naar borstbeen
-weinig eetlust.
misselijk , opboeren en het gevoel krijgen om te braken(wat ik tot nu 3 keer wel heb gedaan)
-erg moe: en zwak
-gewichtsverlies
Krijg ik maandag 8 februari een echo(alweer)
en rongenfoto.
Donderdag 18 februari moet ik weer bloed laten prikken en dan maandag 22 februari mag ik weer terug naar de MDL-arts.
Ook heb ik weer medicijnen gehad.

Ook ben ik nog gewogen:62kg.
Het is dus weer afwachten
Maar ik heb het behoorlijk gehad,
15 weken ben ik verder en nog steeds niks.

mijn arts overweegt een second opinion aan te vragen.


Maandag 8 Februari 2010: Echo en foto
Ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een buikecho en foto


Woensdag 10 Februari 2010:Diëtiste
Zo vroeg eruit , want moet om 9:00uur in het ziekenhuis zijn bij de diëtiste Gepraat over hoe het gaat tot nu toe. Gehad over het eten dat steeds slechter gaat en dat ik nog steeds blijf afvallen. Ze heeft me nog gewogen:61,5kg. Moet 9 April weer bij haar langs. wel houden we contact via de telefoon. Vanavond kreeg een telefoontje van een vriendin met slecht nieuws. Haar schoonmoeder was ovenleden. 4 weken geleden heb ik nog foto"s gemaakt op het 50jarig huwelijksfeest. Ik schrik hier behoorlijk van. Toevallig ben ik vanmiddag nog bezig geweest met de foto"s. Dat wordt dus een uitvaart met de carnaval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten