Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 17 oktober 2011

2 jaar ziek

Zondag 16 Oktober 2011: 2 Jaar ziek
Vandaag alweer 60.480.000 Sec of 1.008.000 Min of 16.800 Uur of 700 Dagen of 24Maanden of terwijl gewoon 2 Jaar ziek. En waar lig ik 2 jaar later. Juist ja! In het ziekenhuis.

Vannacht goed geslapen. Vanochtend is de arts langsgeweest(toevallig mijn eigen arts). Als het goed blijft gaan dan mag ik morgen naar huis. Dus even afwachten. Vandaag mocht ik van vloeibaar naar vast eten. Vanmiddag een rijstemwafel met kipfilet en yogurt op. Ik heb hierna wel wat moeten overgeven. Het was niet veel, maar toch!. Vanavond warm gegeten. Zalm, boontjes, aardappelpuree en vla. Ik heb van het warm eten maar een paar hapjes genomen. De vla heb ik wel op. Nu is te hopen dat ik er geen last van krijg. Zoals pijn enz.

Maandag 17 oktober 2011: Weer naar Huis
Slechte nacht gehad. Had veel pijn door dat ik gisteravond had geprobeerd te eten. Ik had niet echt veel op, maar ik dacht ik lig nu toch in het ziekenhuis dus kan ik het proberen. Nachts extra pijnstilling gehad. Vanochtend alleen maar wat yoghurt genomen. Tijdens bezoekuur kwam de zaalarts langs. De bloedwaarde laat en daling zien. dus deze aanval is weer tot rust gekomen. Ik mag naar huis en over 2 weken terug komen bij mijn mdl-arts. een week daarvoor moet ik bloed laten prikken.
zo spullen pakken en naar huis. Ik haal thuis wat spullen op en even minoes een knuffel geven. En daarna na rijen op na Ma waar mijn broer en schoonzus en kindjes ook zijn. Vannacht blijf ik daar slapen en morgen met zijn allen naar de jaarmarkt en de kermis. even lekker naar buiten na een week binnen in het ziekenhuis.
Toen ik thuis was. werd ik nog door het ziekenhuis gebeld, want er was toch een nieuwe medicatie voorgeschreven om de gal te verdunnen( omdat mijn leverwaarde van de week verhoogd waren). deze medicatie heb ik ook in het begin gehad voorde galstenen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten