Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 16 september 2013

Terug Reis


Zaterdag 14 september 2013: weer zwempark en Athene bij nacht\
Vandaag zijn we weer naar het zwempark geweest. Het was iets drukker dan donderdag. Rond 16:30uur zijn we weer weg gegaan. Bij het hotel hebben we nog even de zwem spullen opgeruimd en even uitgerust, Rond 19uur zijn we met de metro naar het centrum gegaan. we hebben eerst gegeten. En daarna hebben we een avondwandeling om de Acropolis gemaakt. Was erg leuk en mooi. En druk op straat.


Zondag 15 september 2013: Laatste dag Athene
Na het ontbijt hebben we weer de metro gepakt en zijn weer naar het centrum gegaan. We hebben een rondrit met een treintje gemaakt langs de bezienswaardigheden. Na ongeveer een uur waren we weer terug en hebben eerst wat gedronken bij de gele M ( is een stuk goedkoper). Hierna zijn we wat gaan rondwandelen in de wijk plaka. Kwamen we nog bij een kerkje uit waar een doop bezig was. Hier hebben we ook ergens gegeten. Daarna hebben we met het zelfde kaartje nog een keer het treintje gepakt. Daarna zijn we weer terug naar het hotel gegaan en hebben daar nog lekker op het dakterras gezeten en zijn het zwembad nog ingegaan. Hierna zijn we weer terug naar het centrum geweest om te eten.




Maandag 16 september 2013: Terug Reis
Na het ontbijt de spullen ingepakt en ik heb nu een koffer minder. Rond 10:30uur lopen we richting het metrostation en gaan op weg naar het vliegveld. Als we bij het vliegveld zijn kunnen we meteen aansluiten in de rij bij de balie. Hierna besluiten we om nog even lekker buiten te gaan zitten en daar te eten. Nog even van het weer genieten. Rond 12:45uur lopen we richting de gate. Bij de douane ging het iets anders dan tijdens de heen reis. Ze begrepen het niet. Uiteindelijk mijn insteek laten zien. Na overleg moest heel mijn rugzak leeg, zodat al die spullen via de scanner kon en ik moest met mijn pomp en voedingszak los in de hand langs het poortje. Na het poortje werd ik nog eens gecontroleerd en toen mocht ik weer alles inpakken. Daarna naar de gate toe en instappen. Omdat er vanaf Rome slecht weer op komst was naar Griekenland hadden we goed last van in het vliegtuig. Om 15:15uur waren we in Rome. Hier moesten we ons dik 6uur vermaken. We hebben wat rondgewandeld langs de winkels en terwijl gekeken waar we wat kunnen gaan eten. Rond 18uur zijn we bij de Gele M wat gaan eten. Ondertussen was de gate veranderd. Rond 20:30uur zijn we bij de gate gaan staan. We vertrokken iets later omdat er een passagier er niet was. moest zijn bagage er uit gehaald worden. Na een goeie vlucht zijn we rond 23:30uur geland op Brussel. Na 10min lopen kwamen we bij de bagageband aan. We hadden redelijk snel onze koffers en zijn daarna richting de auto gelopen. Terwijl mijn maat ging betalen ben ik met de koffers naar de auto gelopen. Rond 00:00uur rijden we de parkeerplaats af en gaan op weg naar huis. Bij Antwerpen nog een
omleiding die geweldig stond aangegeven met van zoek het maar uit. Maar we kwamen uiteindelijk op de ring. Rond 01:15uur ben ik thuis. Het was een geweldige vakantie waar ik erg van genoten heb. We hadden een perfect hotel, hebben veel gezien en gedaan en we hadden heerlijk weer van gemiddeld 31a 32 graden. Heb wel veel gebruik moeten maken van de extra morfine, maar daar mee was het goed te doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten