Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 7 januari 2014

Nieuw Jaar en Ma


Dinsdag 7 Januari 2014: Eerste week van het nieuwe jaar
Woensdag 1 januari: Vannacht redelijk goed geslapen, maar lag er ook pas 0m 03:00 uur er in en was goed moe. Heb tot ongeveer 12:00 uur uit geslapen. Toen ik onder de douch stond ging de telefoon. Het bleek mijn schoonzus te zijn. Even later belde ze opnieuw. Of ik met mijn zus en zwager vandaag nog naar ma kwam. Ja als ze terug uit Zeeland zijn. Mijn schoonzus vertelde dat ze nog onderweg waren. Ze vertelde dat ma met veel pijn aan haar linker bovenbeen wakker was geworden. Ze hadden al de huisartsenpost gebeld. Mijn broer kwam me ophalen en of ik dan een thermometer wou mee nemen. Rond 13:45 uur was ik bij ma. Ze lag boven in bed. Ze bleek koorts te hebben. Ze heeft toen 2 paracetamol gehad. Iets voor14:30 uur waren mijn zus en zwager er ook. Rond 15:00 uur wou ma naar de wc en is beneden komen zitten. De koorts was gezakt. "s middags nog memory met neefje gespeeld en met nichtje zitten kleuren. Met ma ging het steeds beter. Ze had een paar keer rond de tafel gelopen en ze had ook minder pijn. Na het eten zijn we terug naar Breda gegaan. Ben op tijd naar bed gegaan.

Donderdag 2 Januari: Redelijk geslapen. Ben er rond 08:00 uur uit gekomen, want ze komen vandaag nieuwe voeding brengen. Rond 10:00 uur belt mijn broer op. Of wij vandaag nog richting ma komen. Het gaat nu goed met ma. Ze is al 2 keer zelf via de trap naar beneden geweest om naar de wc te gaan. Mijn broer gaat met zijn gezin nu terug naar Venlo. Hij heeft aan de buurman gevraagd om af en toe bij ma te kijken. Wij gaan er vanavond heen. Als de voeding er is. Ga ik even terug naar bed. Om 14:00 uur belt de buurman op. Ma kan niet meer opstaan. Ze gaan naar de huisarts. Rond 15:00 uur belt mijn zwager hij komt me zo ophalen, want ma wordt naar de seh van het amphia gebracht. Bij het ziekenhuis ga ik met ma, haar buurman en zijn moeder in de wachtkamer zitten. Mijn zwager gaat terwijl mijn zus ophalen van haar werk. Redelijk snel worden we al binnen geroepen. Na heel wat onderzoeken en artsen die langs zijn geweest. Wordt Ma rond 21:00 uur opgenomen. Ze heeft een infectie, maar ze weten nog niet waarvan. als ik thuis ben geef ik minoes eten en duik meteen mijn bed in.

Vrijdag 3 Januari: Vanochtend wat uitgeslapen. Ben vanmiddag op bezoek bij ma geweest. Ze weten al wat ma heeft. Ma heeft een bloedvergiftiging. Het is een huidbacterie, maar ze weten nog niet hoe ma er aan komt. Na het bezoek bij de apotheek medicatie opgehaald

IN het weekend rustig aangedaan.

Maandag 6 Januari:Redelijk geslapen. Ben er om 08:00 uur uit gekomen. Rond 09:00 uur wordt ik door mijn zwager opgehaald. Bij het amphia ziekenhuis langendijk zet hij me af. En gaat hij terwijl een plekje zoeken. Ik loop naar de urologie. Na een paar minuten wachten wordt ik al door de continentieverpleegkundige binnen geroepen. Ze haalt mijn katheter eruit en mag even zelf proberen te katheteriseren. Dat gaat goed. Als ik vanmiddag om 15:00 uur nog niet geplast hebt moet ik me zelf katheteriseren. Ben vanmiddag bij ma op bezoek geweest. Ma heeft nog steeds koorts, ontstekingswaarde

zakken niet. Ze gaan van de week een pet scan maken. Om te kijken waar het vandaan komt. Verder rustig aan.

Dinsdag 7 Januari: Ben er weer op tijd uit, want moet vandaag weer naar het ziekenhuis. Om 10:10 uur komt mijn zus me ophalen en rijden we naar het amphia ziekenhuis in Oosterhout. Daar meld ik me bij de poli chirurgie. Na nog geen 5 minuten wachten wordt ik al geroepen. De verpleegkundige haalt eerst de hechtingen er uit. Daarna roept ze de chirurg. Een goed gesprek met haar gehad. de oude sonde die ik had. Kende zij niet. Vandaar dat er nu een andere er in zit. De wond ziet er goed uit. Wel moet bij de insteek de bovenste hechting van het plaatje er ook uit. Daarna kan ik gaan. we zijn nog geen 20 minuten binnen geweest. We halen meteen een pakketje op. Waar de kalenders inzitten. Die ik voor kerst heb gemaakt. 's Middags nog met mijn zus bij ma op bezoek geweest. Verder rustig aan
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten