Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 1 januari 2014

Laatste dagen 2013


Dinsdag 31 December 2013: Laatste dagen 2013.
Zondag 29-12-2013: Slecht geslapen vannacht. Rond 09:00 uur er uit geweest om minoes eten te geven, voeding te verwisselen en de spullen voor de thee voor het bezoek klaar gezet. Daarna mijn medicatie ingenomen. Ben toen weer naar bed gegaan. Om 10:00 uur bezoek gehad van mijn beste maat. Rest van de dag veel op bed gelegen.

Maandag 30-12-2013:Iets beter geslapen dan gister. Tot 13:30 uur op bed gelegen. Me daarna gewassen. Rond 14:30 uur ben ik opgehaald door mijn zus en zijn naar het Amphia ziekenhuis molengracht gereden. Rond 15:00 uur had ik een afspraak met de mdl-arts; Buik zit er netjes uit. Voor de ontlasting krijg ik magnesium tabletten. Ze willen nu mijn leverwaarde in de gaten houden, omdat mijn galwegen erg verwijd zijn en erg gespannen zijn. Over 3 weken moet ik bloed laten prikken en over 4 weken weer controle afspraak. Hierna meteen bij de apotheek medicatie opgehaald. Was rond 16:00 uur weer thuis. Heb nog even wat achter de computer gezeten. journaal gekeken en ben rond 19:00 uur mijn bed weer ingedoken.

Dinsdag 31-12-2013: Redelijk geslapen, maar wel een paar keer wakker geworden door de pijn. Rond 08:30 uur ben ik er uit gegaan. Heb me gewassen, voeding verwisseld en medicatie ingenomen. Ben rond 09:30 uur weer door mijn zus opgehaald. Nu gaan we naar het Amphia ziekenhuis langendijk. Heb daar een afspraak met de uroloog. Na wat wachten ben ik aan de beurt. Omdat ik in het ziekenhuis niet kon plassen. Wil ze dat ik weer naar de continentieverpleegkundige om te leren katheteriseren. Het hoeft niet nu. Moeten even wachten voor afspraak. Maar ze is er niet en ze kunnen dit niet zonder haar doen. Na een hele tijd wachten is ze terug. Volgende week maandag moet ik terug komen, want heb nu geen tijd. Hierna brengt mijn zus me naar huis. Een kwartier later komt ze me samen met mijn zwager weer ophalen en gaan de rijen naar ma. Waar mijn broer met zijn gezin is. We zijn 's middags naar de ijsbaan geweest waar mijn zus, schoonzus, nichtje en neefje geschaatst hebben. Na een uur hebben we nog wat gedronken. Daarna ma thuis afgezet en zijn we weer terug naar Breda gegaan. Heb thuis nog even op bed gelegen. Ben rond 19:30 uur opgehaald door een kennis om bij hun thuis oud en nieuw te vieren. Was erg gezellig en leuk. Was rond 02:30 uur thuis. 

Iedereen de beste wensen voor 2014. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten