Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 5 maart 2018

Radboud, Amphia en niet lekker

Dinsdag 20 februari 2018: Radboud en Ma
Gister rustig aan gedaan. Wat dingen afgewerkt op de computer enz.
Vandaag rond 8:00 uur eruit gekomen. De tpv afgesloten enz.  Rond 9:20 uur op weg gegaan. Eerst lang Chaam om wat boodschappen te doen, daarna naar Baarle-Nassau om te tanken. Vanuit hier naar Nijmegen gereden.
Was om 11:20 uur in de parkeergarage bij het Radboud in Nijmegen. Me rond 11:30 uur bij de poli interne geneeskunde gemeld en daarna plaatsgenomen bij de mdl. Maar ik zat nog maar net en werd al geroepen.  Had vandaag weer gesprek met onderzoekster en een collega van haar. Gehad over hoe het gaat. Weer een vragenlijst ingevuld. Was na 20 minuten klaar. Hierna weer controles: bloeddruk 143/70, pols 96, gewicht 85,5 kg !!!!! en temperatuur 37,6.
Daarna rond 12:00 uur bloedafname. Weer normale labs en speciaal voor het onderzoek.
Daarna even bakje koffie gedaan.
Rond 13:00 uur richting ma gereden.  ( die is vandaag jarig). Was rond 14:00 uur bij. Kwam gelijk aan met haar 2 zussen en zwager.  Was erg gezellig. Rond 16:30 uur weg gegaan en heb mijn 2 tantes en oom even thuis gebracht.

Woensdag 21 februari 2018: Telefoon Radboud
Werd vandaag gebeld door het Radboud: de bloeduitslagen waren niet helemaal goed. De HB was wat laag en fosfaat was wat laag. En bepaalde waardes waren weer wat hoger. Ook mijn gewicht was erg groot verschil met 4 weken geleden. Ze gaat even overleggen. Naderhand terug gebeld: Voorlopig niks. Moet wel morgen, over 2 weken en op de dag van de controle me naakt wegen. En moet over 2 weken even lab laten prikken in het Amphia hier.
's Avonds nog naar een vergadering geweest.

Vrijdag 23 februari 2018: Ma
Gister niks bijzonders.
Rond 9:15 uur naar ma gereden. Was rond 9:30 uur bij haar. We zijn eerst boodschappen gaan doen voor haar verjaardag zondag. Eerst naar de supermarkt en daarna naar de bakker. Bij ma thuis alles opgeruimd en daarna wat administratie afgewerkt.
Verder thuis rustig aangedaan.

Zondag 25 februari 2018: Verjaardag ma
Gister nog wat administratie voor ma gedaan en ook voor me zelf.
Vandaag rond 12:45 uur me zus opgehaald en naar ma gereden. Een erg gezellige verjaardag van ma gehad. Nadat familie weg was. Hebben we nog met ze allen gegeten.

Maandag 26 februari 2018: Longarts
Vanochtend rustig aangedaan. Rond 13:30 uur op de fiets naar het Amphia.  Rond 13:55 uur was ik bij het Amphia. Sinds vandaag is de nieuwe hoofdingang open.




Me gemeld bij de rontgen voor een longfoto en plaatsgenomen in wachtruimte 8. Iets later werd ik al geroepen. Daarna even in de hal gezeten en rond 14:15 uur richting longfunctie gelopen. Was ook daar redelijk snel aan de beurt. Eerst 3 testen zonder medicatie. Daarna medicatie gehad. Zat om 14:25 uur weer in de wachtkamer om de medicatie in te laten werken.  Rond 14:35 uur mocht ik weer.
Was om 14:45 uur klaar. Weer in de hal en me rond 15:00 uur gemeld bij de balie van de longpoli. Was rond 15:30 uur aan de beurt. Hij is zeer tevreden. Longen zien er goed uit en ook de funcietesten zijn netjes. Over half jaar pas weer controle. Ga op de terugweg meteen lang apotheek voor nieuwe puffers.

Woensdag 28 februari 2018: Voor niks naar het Amphia
Gister lekker binnen gebleven met de kou.
Vandaag 10:00 uur op de fiets naar het Amphia. Me goed ingepakt, maar het is toch nog goed koud. Het fietsen ging erg moeizaam. Alles doet zeer en het lijkt of ik amper vooruit kom. Was rond 10:30 uur bij het ziekenhuis. Daar eerst even op adem komen en me daarna bij de balie van de mdl poli gemeld. Maar wat blijkt!! Mijn afspraak is geannuleerd. Ik weet van niks. Zegt een ander medewerkster dat ze mijn voicemail heeft ingesproken??????? Blijkt ze me op mijn mobiel gebeld te hebben, maar waarschijnlijk was ik al bezig met mijn fiets.
Diegene waarbij ik sta ga de arts even bellen. Maar loopt erg uit en wilt liever dat ik bij een mdl arts komt die me al kent ( wat ik aan de ene kant wel snap).  Ik had dus eigenlijk gewoon 16 februari  naar mijn afspraak kunnen gaan. Er wordt meteen gekeken voor een nieuwe afspraak. Volgende week dinsdag. Krijg ook nog uitrijkaartje voor de garage "heb ik veel aan". Zo ga even in de hal zitten om bij te komen. Dus voor niks op de fiets naar het ziekenhuis. Rond 11:30 uur ben ik terug naar huis gereden. Als ik bijna thuis ben. Komt er net een ambulance aanrijden en stopt bij mijn appartementen complex.  Even later blijkt een buurman te zijn overleden.
Ben blij dat ik weer thuis ben. Ben bekaf. Verder rustig aan.

Vrijdag 2 Maart 2018: SchilderenGisteren en vandaag met een kennis uit Rijen bij een lotgenoot ( via Facebook pagina) in Tilburg wisten helpen met schilderen in haar nieuwe huis. Gisteren de bovenverdieping en vandaag de woonkamer. Was erg leuk en gezellig om te doen. En als ik zo iemand kan helpen doe ik dat graag.

Zaterdag 3 Maart en Zondag 4 Maart 2018: Niet lekker en Indoor Spiridon
Zaterdag: Vanochtend goed beroerd wakker geworden. Nadat ik rond 8:30 uur de TPV had afgesloten ben ik terug mijn bed ingedoken. Heb eerst maar even de temperatuur opgemeten: 38,4.
Heb heel de dag op bed gelegen. Heb me rond 17:00 uur de tpv al gesloten, zodat als ik me morgen beter voel toch naar de indoor kan. Rond 18:15 uur berichtje gestuurd dat ik vanavond niet mee kom opbouwen.
Zondag: Rond 6:30 wakker. Voel me gelukkig wat beter dan gister. Me rond 07:00 uur afgesloten enz. Besloten om toch naar de indoor te gaan, maar mijn juryfunctie niet uit te voeren. Rond 7:45 uur naar de Rijen gereden.
Heb geholpen me de startnummers uitdelen en prijsuitreiking. Ben blij dat ik toch ben geweest.
Was rond 18:00 uur. Heb me aangesloten en nog wat tv gekeken en ben op tijd mijn bed ingedoken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten