Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 19 april 2023

Maart 2023

 Maart was een redelijke goede maand. Had wel veel last van hoesten en benauwdheid. Wat ziekenhuis gebeuren, maar ook veel leuke dingen.

Vrijdag 3 maart langs revalidatie arts en IOM geweest betreft hoe het met de brace gaat. Had schoenen aangedaan waar hij minder in past. Ze hebben hem wat aangepast. Verder naar Kamera expres gewandeld om camera op te halen (want die was schoon gemaakt). In de avond nog naar de alv van av spiridon.



Zaterdag 4 maart in de ochtend koffie wisten drinken bij spiridon, want er was vanuit de gemeente vrijwilligerstaart.

Dinsdag 7 maart was het weer tijd voor mijn infliximab infuus in het Amphia ziekenhuis. 



Woensdag 8 maart toch even langs huisarts i.v.m. het vele hoesten. Ontstekingswaarden gecontroleerd, maar die waren goed. Dus toch gewoon de sarcoïdose.  Had in de avond eigenlijk vergadering i.v.m. de indoor a.s. zondag. Maar ben liever het weekend erbij. Dus gekozen om me af te melden. 

Vrijdag 10 maart in de ochtend bloed laten prikken en in de middag belafspraak met mdl arts. Krijg ijzerinfuus. In de middag zus op bezoek geweest. Die komt een nacht bij mij logeren. Heeft vandaag late dienst en morgen vroege dienst.



Zaterdag 11 maart samen met zwager en ma naar de verjaardag van mijn neef Tano geweest. Was erg gezellig. In de avond wisten helpen bij opbouw indoor (  we konden dit keer vroeg terecht).

Zondag 12 maar bij onze indoor van spiridon geweest. Ik stond vrij. En heb overal geholpen waar nodig was. Zo kon ik ook me rust pakken.



Dinsdag 14 maart is mijn maat gezellig op bezoek geweest.

Woensdag 15 maart ijzerinfuus gehad in het amphia..

Donderdag 16 maart TPV geleverd, wat administratie gedaan enz.



Zaterdag 18 maart ben ik met mijn zus te voet naar ma geweest. Vanuit daar met ma richting stad. Om samen met mijn peetoom en peettante te gaan lunchen. Dat was ons cadeau voor hun 60 jarig huwelijk in november.

Maandag 20 maart langs de tandarts voor controle. Was goed. Moet wel nadenken over een kies. Of weer een wortelkanaalbehandeling en kroon of laten trekken. Krijg ik last, dan gaat ie er sowieso eruit.



Dinsdag 21 maart bezig geweest met nieuwe mediakastje Ziggo en slimme stopcontacten.

Woensdag 22 maart mocht ik weer de gezinnen fotograferen bij Villa Pardoes.



Donderdag 23 maar de foto's bewerkt en vergadering.

Vrijdag 24 maart met zus te voet langs ma.

Zondag 26 maart bij bijeenkomst geweest in Utrecht van Make a memory.



Dinsdag 28 maar even langs het Amphia om lab formulier op te halen en meteen bloed te laten prikken. 

Woensdag 29 maart mocht ik weer fotograferen bij Villa Pardoes. En in de avond met maat eindelijk naar Rowwen Heze in het Chassé Theater. 

Donderdag 30 maart foto's bewerken. Verder op de bank. Voel me niet echt top. Eigenlijk al paar dagen niet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten