Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 30 juni 2010

logeerweekend en AMC



Zaterdag 19 en zondag 20 Juni 2010: logeerweekend van nichtje en neefje

Afgelopen weekend hadden mijn ouders hun kleindochter Kami en kleinzoon Tano te logeren. Ook ik logeer nog steeds bij mijn ouders. Dus ik had heel het weekend mijn nichtje en mijn neefje om mijn heen. Nou dat heb ik geweten ook. Ik was zondag bekaf , maar was heel erg leuk en een leuke afwisseling op het ziekenhuis gedoe en ik had het hele weekend een zuster om mijn hun. Want kami zou wel voor ome Malijn(Marijn) zorgen en mee helpen. Ik mis mijn hulp wel. Zaterdag hebben we Pa? opa uitgezwaaid, want die had een weekend met Moby Dick. Ook was het zaterdag open dag op de vliegbasis en hebben dus in de tuin naar vliegtuigen zitten te kijken. En toen het afgelopen was zeiden ik en ma tegen kami dat de piloten naar huis gingen en koffie gingen drinken, maar volgens mijn nichtje gingen ze geen koffie drinken, maar cappuccino.
Het was een leuk weekend met ze.
Dit heeft me goed gedaan. Kami en Tano bedankt


Kami en Tano

Mijn eigen zuster Kami

 



Maandag 21 juni 2010: Controle mdl-arts
Vandaag ben ik op controle geweest bij mijn MDL-Arts. Ook hij is tevreden. wel heeft ie meteen bloed laten prikken , want dit was al weer een tijd geleden. maandag 28 juni krijg ik hier de uitslag van. Ook belt ie met het AMC. over 4 weken moet ik weer terug en bloed laten prikken. Het is nu wachten op de uitslag van de gastroscopie in het AMC en wat ze daar verder gaan doen.


Woensdag 30 Juni 2010: Controle AMC Amsterdam
Rond 12:00uur ben ik met mijn ouders weer naar het amc in Amsterdam geweest
Tijdens de gastroscopie van 8 juni was niks bijzonders te zien en de weefsels die men had weggenomen was niks bijzonders mee.
Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ze op dit moment niks in het AMC voor mijn kunnen doen. Men wil afwachten wat de natuur nu doet. voorlopig blijf ik alleen onder controle in het Amphia. Wel blijf men in het AMC contact houden met het Amphia en als men denkt iets te weten wordt ik als nog gebeld.
Dit was een behoorlijke tegenvaller. Ik had gehoopt via het AMC iets meer te weten.
Nu weten we eigenlijk nog niks.
Het enige dat ik weet is dat ik zieker het ziekenhuis uit ben gekomen dan er in ben gegaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten