Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 13 juni 2010

AMC en Guus Meeuwis



 

 

 

 
Dinsdag 8 juni 2010 Gastroscopie AMC Amsterdam
Vandaag heb ik in het AMC een gastroscopie. en Rond 12:30uur rijden we naar Amsterdam. Omdat we nog vroeg zijn drinken we eerst wat beneden (te minste mijn ouders. ik nuchter). Rond 14:00uur ga ik naar boven naar de scopie afdeling. Na een half uurtje wachten ben ik aan de beurt. De MDL-arts vindt het eigenlijk een beetje onzin , omdat ik er nu pas 2 heb gehad(plaatsen peg-sonde en controle zaterdag). Maar ik ben er nu toch. dus willen ze het toch doen. Als extra zullen ze niet alleen weefsel weg halen uit de dunne darm , maar ook uit de maag.
Wel blijkt dat mijn slokdarm is ontstoken door het vele overgeven. ik krijg hier medicatie voor.
Op woensdag 30 juni 2010 moet ik terug naar het amc voor de uitslag. Als ik weer beneden bij mijn ouders ben die in het restaurant hebben gewacht sluit ik mijn sonde-voeding weer aan en gaan we weer richting Brabant.


Vrijdag 11 juni 2010 Huisarts
Omdat ik een erg rooie huid en uitslag heb op mijn buik. op de plek waar de pleister zit. bel ik mijn huisarts. Vanmiddag kan ik even langskomen.
Het blijkt dat ik niet tegen de lijm kan. ik krijg andere pleisters voorgeschreven en moet even zalf halen voor de huid.
KAN ER OOK WEL BIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag ook contact gehad met mijn diëtiste.
Ze is zeer tevreden zoals het nu gaat. voorlopig veranderen we niks(voeding blijf 1liter per 24 uur).
Ook was ze blij te horen dat mijn gluten-dieet effect heeft en mijn dunne darm zich hersteld.



Zaterdag 12 Juni 2010:uur: Concert Guus Meeuwis
Vandaag overdag erg rustig aangedaan. Rond 18:00uur ben ik opgehaald door 2 kennissen en zijn naar Eindhoven gereden. Bij PSV stadion aangekomen hebben we ons samengevoegd met 2 vrienden die er al heel dag in Eindhoven waren. ( normaal die ik dat ook , maar dat was nu te vermoeiend). Bij binnen komst werd mijn rugzak gecontroleerd. Het was een geweldig concert met een gast optreden van Rowwen Heze. Rond 1uur was ik weer thuis.


Groot met een zachte G

Geen opmerkingen:

Een reactie posten