Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 30 mei 2013

Minoes, Diétiste en verjaardag


Woensdag 15 MEI 2013: Minoes, Psychiater en slechte nacht
Maandag 13 Mei: Vandaag door dierenarts gebeld i.v.m. de bloeduitslag van Minoes. Minoes heeft zoals verwacht Hyperthyreoïdie( te hard werkende schildklier. Haar nieren zijn goed en ze heeft ook geen suiker. Ben daarna meteen naar de dierenarts gereden voor een folder. Het is nu kiezen welke behandeling. Radioactief jodium, Operatie, medicatie of dieetvoeding.
 

Minoes
 

Dinsdag 14 Mei: Vandaag om 11uur bij de psychiater in het Amphia geweest. Het is een aardige man. Hij wil is meer informatie hebben van het AMZ over waarom deze medicatie.

Woensdag 15 Mei: Afgelopen nacht heel slecht geslapen. Had erg last van mijn buik. Vandaag heel de dag op bed gelegen. Verder deze week rustig aan. Ben nog goed moe van de vakantie.


VRIJDAG 24 MEI 2013: Verjaardag en diëtiste
Dinsdag 21-5: Vandaag bij de dierenarts medicatie opgehaald voor minoes. Daarna langs ma gereden om samen boodschappen voor mijn verjaardag en achter de computer gezeten. In de avond naar vergadering geweest van de woc i.v.m. rondje rijen

 Woensdag 22-5: Vandaag ben ik jarig. alweer 38jaar. Was goed moe en heb tot 12uur op bed gelegen. ' s middags medicatie bij de apotheek opgehaald. Vragen ze bij de apotheek wat is uw geboorte datum? zeg ik "vandaag en dan 38jaar geleden" of terwijl 22-5-1975.

De assistente moesten lachen. Verder rustig aangedaan. De telefoon stond vandaag niet stil i.v.m. facebook berichtjes.

Vrijdag 24-5: Vandaag heeft de diëtiste gebeld: Ze is tevreden over mijn gewicht: 65kg. Jammer dat het eten nog niet echt gaat. Ze wil nu eerst afwachten wat de psychiater gaat doen eind juni.


ZONDAG 26 MEI 2013: Mijn verjaardag en verjaardag zus
Zaterdag 25 Mei 2013: Rond 10:30uur ben ik richting rijen gereden om bij av spiridon koffie te gaan drinken. Hierna na Ma gereden om daar mijn verjaardag te vieren. ' S middags wat bezoek gehad en ' s avonds ook. Rond 23uur naar huis gereden.

Zondag 26 mei 2013: Om 7uur gaat de wekker. erg vroeg voor een zondag, maar vandaag viert mijn zus haar verjaardag en ze is 40 geworden en ben dus op deze vroege ochtend naar de straat gereden waar mijn zus woont om daar wat poster op te hangen met een foto van mijn zus toen ze 4 werd en daar een tekst bij. Daarna weer naar huis gereden en nog even op bed gaan liggen. Rond 10:30uur naar mijn zus gereden. Daar eerst wat gedronken enz . Rond 12:45uur richting de loon en Drunense duinen gereden. Daar om 13:30uur met een gids een wandeling gemaakt. Was erg leuk. Hierna nog wat gedronken. Rond 17uur zijn we met Ma, mijn zus, mijn zwager en het gezin van mijn broer wisten eten bij een tapas restaurant. Was erg leuk en gezellig. Zegt mijn nichtje tijdens het dat ik eigenwijs ben omdat ik gewoon eet. Ze heeft wel gelijk, maar ja je wilt zo graag mee doen.


MAANDAG 27 MEI 2013: Last van het weekend
Heb vannacht minder geslapen. Had gisteravond al overgegeven en had vannacht toch goed last van mijn buik. Vandaag verder veel op bed gelegen. Vanavond rond 20:30uur naar het clubgebouw van spiridon geweest om materiaal klaar te zetten voor rondje rijen.


DONDERDAG 30 MEI 2013: MDL-arts en special heroes day
Vannacht redelijk geslapen. Om 8uur wakker geworden. na het eten en het wassen de foto spullen gecheckt. Ben rond 9:15uur richting ZKH Amphia M gereden ivm controle bij MDL-Arts. Was redelijk op tijd aan de beurt. Het bloed was goed. Verder is alles het zelfde. Alleen meer last van de bijwerkingen. Ben vooral erg moe. Hij wil nu eerst afwachten wat de psychiater verder doet. Over 2maanden weer controle en een week van te voren bloed prikken en ontlasting op kweek.
Hierna ben ik richting de Ireen Wust ijsbaan in Tilburg gereden. Hier wordt vandaag de special heroes day gehouden. Zo 500 kinderen ( gehandicapt, chronisch ziek enz) maken kennis met 18 verschillende sporten. Zoals atletiek, paardrijden, tennis, judo, klimmen enz. Er was mij gevraagd om foto's te maken. Het was erg leuk en geweldig om al die

kinderen zo bezig te zien. Rond 14:30uur was ik weer thuis. Verder rustig aan en de foto's op cd gezet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten