Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 27 maart 2014

Toch nog leuk weekend


Zaterdag 22 Maart 2014: Naar huis en toch leuk weekend
Goed geslapen. In het begin wel wat moeite gehad om goed te liggen. Ik lig bijna altijd op mijn rechterzij, omdat als ik op mijn linkerzij lig wat meer pijn heb. Maar de sonde hangt nu niet naar beneden, maar naar de rechterzijde. Dus lag ik regelmatig op de slang.
Na het douchen is het wachten op de arts. Zelf ga ik er wel vanuit dat ik naar huis mag. Heb vannacht geen last gehad en hij loopt goed. Alleen de insteek is nog gevoelig. Rond 10:30uur komt een zuster vertellen dat ik naar huis mag. Moet nog wel wachten op de arts. Om 11:00uur komt de arts langs. Tijdens kerst heeft ze me ook gezien. Ze is blij dat het snel is opgelost. Ik kleed me om en pak in en stuur me zus een berichtje. Rond 11:45uur is mijn zus er.
Rond 12:00uur ben ik thuis. Ruim de spullen op. kleed me om en leggen alvast wat spullen klaar voor vanavond.
Rond 13:30uur ga ik richting Rijen om Ma op te halen. Om samen met Ma naar de verjaardag van de moeder van mijn schoonzus. Dus even naar Limburg. was erg gezellig. Om 18:30uur zijn we terug gereden.
Was om 20:00uur thuis. Heb minoes eten gegeven en heb me omgekleed en ben naar een vriend gereden. We hadden daar afgesproken en gaan vanuit daar naar Raamsdonksveer. Rond 20:30uur rijden we weg. Om 21:00uur zijn we in de koloszaal waar vanavond wc experience hun 25 jarig jubileum concert geven. Het was bomvol met 1400 man. De bonnenverkoop en bar was slecht geregeld. Te weinig verkoop en tappunten voor 1400 maan.

Het was een geweldig concert. we stonden midden in de zaal. Was rond 01:00uur thuis. Was bekaf maar zeer voldaan. heb wel wat last van mijn buik. Maar wat ben ik blij dat ik toch kon gaan. 


Donderdag 27 Maart 2014: Het UVW en Rowwen Heze
Vanochtend op tijd er uit gekomen en rond 08:30uur met de fiets richting het UWV kantoor in de stad. Daar had ik om 09:00uur een afspraak met een arbeidsdeskundige. Ik was er om 08:45uur en werd iets later al opgehaald door de arbeidsdeskundige. Een goed, fijn en duidelijk gesprek. Ze ziet geen kansen voor me om passend werk te krijgen wat ik kan doen. Na een 3 kwartier sta ik weer buiten.
Verder vanmiddag rustig aangedaan. Rond 18:45uur wat spullen in de auto gezet en daarna richting het chasse. Ik parkeer mijn auto vlakbij, maar wel gratis. Als ik in het chasse kom zit ma al te wachten. Even later komen ook mijn zus en zwager en 2 ooms en tantes.
Ik zit met ma achter in de zaal in het midden met goed zicht op het podium. Het was een geweldige show met mooi nieuwe nummers van het album "hemel op aarde" en ook oude nummers. Het was een geweldige avond en wat blijft het optreden van Rowwen heze in het chasse theater toch bijzonder. Pa je was er bij!
Na het optreden breng ik ma naar huis en blijf bij haar slapen, want moet morgen met ma naar het ziekenhuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten