Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zaterdag 12 april 2014

Afgekeurd


Woensdag 2 April 2014: 100% Afgekeurd
Afgelopen dagen niks bijzonders. Heb wel zaterdag op zondag nacht een slechte nacht gehad. Zat meer op de wc dan in bed. Had al een paar dagen geen ontlasting en nu was het tegen over gestelde. Zondag overdag dus veel geslapen. Het is nu minder, maar nog wel dun.
Vanmiddag ben ik op kraam visite geweest bij vrienden van me. Ze hadden gister een puppy opgehaald. wat een scheetje is het. Het heeft lekker op schoot liggen slapen. Rond 18:00 uur was ik thuis en bij de post lag een brief van het UWV.
Nadat ik minoes eten had gegeven en voor me zelf een soepje had gepakt ben ik op de bank gaan zitten. En heb toen de brief opengemaakt en gelezen. En wat ik eigenlijk al had verwacht staat er ook in. Ik ben voor 100% afgekeurd en krijg per direct een andere uitkering. Dit komt behoorlijk hard aan. En dan te bedenken dat er mensen zijn die boos worden omdat ze geen uitkering krijgen. Nou ze mogen mijn uitkering zo hebben, maar neem dan ook mijn ziekte over!!!!!!

Ik moet dit even goed laten bezinken en goed nadenken over hoe en wat dit voor mijn betekent.


Zaterdag 12 april 2014: Nieuwe pomp en tas, leemputtenloop en Verjaardag
Woensdag 9 April: afgelopen dagen rustig aan. Vanmiddag bij ma geweest om wat dingen te regelen. Daarna rond 18:00uur spiridon om te helpen bij de leemputtenloop. Het was weer een geslaagde loop.
Heb donderdag 10 April mijn nieuwe pomp en rugzak binnen gekregen. Deze is totaal 2 kilogram lichter en hij is een stuk kleiner.

Oude rugzak met pomp

nieuwe rugzak met pomp

oude rugzak


nieuwe rugzak




Zaterdag 12 April: Vandaag ben ik met mijn zus, zwager en ma rond 10:30uur naar Venlo gereden om daar bij mijn broer de verjaardag van mijn nichtje Kami te vieren. Het was lekker weer en hebben lekker buiten gezeten. Het was erg gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten