Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 23 december 2015

Huisarts en Santarun

Donderdag 17 December 2015: Foto's grote kerk Breda
Vanochtend de bestelling van de tpv weg gedaan en vanmiddag op de fiets naar de stad geweest voor kerstinkopen. Toen het donker was nog wat foto's gemaakt van de grote kerk vanaf het dak van een parkeergarage en daarna nog van de haven. Hierna weer terug gefietst naar huis.
Heb sinds gister weer last van pijn bij het plassen en moet ook behoorlijk persen om te kunnen plassen. Morgen maar weer eens de huisarts bellen.






Vrijdag 18 December 2015: Huisarts
Vanochtend de huisarts gebeld voor een afspraak. Kan vanmiddag om 15:40 uur terecht.
Vanmorgen rustig aan gedaan. Vlak voor ik naar de huisarts moest nog urine in potje opgevangen. Rond 14:30 uur te voet naar de huisarts gegaan. Hij liep erg uit. Om 16:20 uur werd ik geroepen.  Wat ik al dacht heb weer een urineweginfectie. Hij schrijft weer een antibiotica voor en moet nog wat urine wegbrengen naar prikpost om het op kweek te zetten.
Hierna weer te voet naar huis en daar de fiets gepakt en op de fiets naar de prikpost. Daar buisje urine ingeleverd en hierna meteen bij de apotheek de antibiotica opgehaald. Vandaag op tijd erin.

Zaterdag 19 December 2015: Santarun
Vanochtend lekker rustig aan gedaan. Rond 12:30 uur naar ma in Rijen geweest om wat dingen te doen. Rond 14:00 uur naar het Wilhelminaplein om daar naar de start van de grote estafette naar het Glazen Huis in Heerlen. Daarna even een boodschap gedaan en rond 15:45 uur weer terug naar het Wilhelminaplein. Nu om te helpen bij de Santarun. Was erg leuk. Was rond 22:00 uur thuis. Moe, maar zeer voldaan. Was leuk om er een keer bij te zijn i.p.v. het te volgen via foto's op Facebook vanuit het ziekenhuis.

Zondag 20 December 2015: Rustig aan.
Vandaag rustig aan gedaan en lekker bijkomen van gister. Vanochtend bezoek gehad van mijn maat. Ga 2e kerstdag naar hem toe en kerstavond naar mijn zus en 1e kerstdag bij ma met familie.
Verder vandaag wat gepuzzeld, gelezen enz.

Maandag 21 December 2015: Bij ma en boodschappen.
Vanochtend bed verschoond en een was gedraaid. Ook heeft het Amphia nog gebeld i.v.m. dat afspraak met longarts a.s. donderdag niet door gaat. Mag nu volgende week woensdag komen.
Vanmiddag rond 13:00 uur bij ma geweest i.v.m. een gesprek en daarna met ma even boodschappen wisten doen. Daarna weer naar huis en onderweg nog zelf een boodschap gedaan.

Woensdag 23 December 2015: Mondhygiëniste
Gister niet veel gedaan. Heb trouwens steeds meer last van het hoesten.
Rond 10:10 uur vertrokken naar Rijen. Maar het was erg druk en had alle stoplichten tegen. Was iets te laat bij de mondhygiëniste. Toen ik daar in de wachtkamer zat ging mijn telefoon? de mondhygiëniste met de vraag dat ik wist dat ik vandaag een afspraak had. Uiteindelijk had ze door dat ik in de wachtkamer zat.  Mijn gebit zag er netjes uit. Als ik moest hoesten moest ik mijn hand opsteken. Het ging redelijk een paar keer mijn hand moesten opsteken. was blij dat het gedaan was. Was rond 11:30 uur weer thuis. Verder rustig aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten