Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 17 december 2015

Het gaat zijn gangetje

Donderdag 17 December 2015: Het gaat zijn gangetje
Donderdag 26 November 2015:
Vannacht redelijk geslapen. was ook goed moe na gister. Heb wel erg last van de katheter.
Vanochtend rustig aan gedaan en vanmiddag bij ma langs geweest. Daarna rond 16:40 uur richting het gebouw van woonstichting leystromen. Daar was een info avond van stichting de uitdaging. Was erg gezellig. Hierna met iemand van Spiridon mee geweest, daar thuis wat gedronken en daarna nog naar vergadering van de woc.

Vrijdag 27 November 2015:
Vanochtend rond 09:30 uur de katheter er uit gehaald. Was zeer pijnlijk. Om 11:30 uur naar de wc geweest en kon plassen. Yes!  Daarna inr gemeten 1,6. Mag nog niet stoppen met de fraxi spuiten. Rond 14:00 uur richting het ziekenhuis Amphia locatie langedijk. Daar me gemeld op de poli urologie. Daarna even in de wachtruimte, maar werd al snel geroepen. In behandelkamer werd een echo van de blaas gemaakt 270ml netjes. Even later uroloog bij geweest. Hoef niet opnieuw katheter en krijg nog een keer een antibiotica kuur mee voor de urineweginfectie.
Hierna naar beneden gelopen en bij de Apotheek in het ziekenhuis meteen de antibiotica opgehaald. Daarna wou ik nog even gaan zitten in de hal toen ik famillie tegen kwan. Daarmme even in het restaurant gezeten.
Hierna terug naar de auto en meteen wat boodschappen gedaan. Bij thuiskomst ligt er een brief van het Amphia in de bus. Eind Februari pas controle eigen uroloog.
Verder rustig aan.

Zondag 29 November 2015:
Redelijk geslapen vannacht. Heb wel erg veel pijn bij het plassen. Rond 13:30 uur met de auto een kennis opgehaald en daarna naar de verjaardag van mijn maat. Was erg gezellig. Was rond 19:30 uur thuis.

Dinsdag 1 December 2015:
Rond 09:00 uur naar mijn maat gereden. Was erg druk op de weg. Daar met auto weg gezet en daarna samen met mijn maat en zijn moeder naar De Intratuin Halssteren geweest.









( dit had ik nog te goed van zijn verjaardag vorig jaar, omdat ik toen met verlof uit het ziekenhuis mocht en pas later ben aan gesloten.) Was erg leuk. Dit jaar was het thema Frozen. Het was wel erg druk, maar leuke dingen gezien. Halverwege in het restaurant geluncht. Rond 14:00 uur zijn we weer terug gegaan. Bij mijn maat nog koffie gedronken en daarna naar huis.

Donderdag 3 December 2015:
Vandaag de was gestreken die ik afgelopen maandag en gister had gedraaid en ook even de huisarts gebeld, omdat ik nog steeds niks heb gehoord van de longarts. Het word opnieuw opgestuurd, als ik over een week niks hoor moet ik bellen. Ze werken met een nieuw digitaal systeem, maar dat werkt niet altijd. Verder niks bijzonders.

Zaterdag 5 December 2015:
Vannacht zeer slecht geslapen. Had gisteravond al meer last van mijn buik en had voor het slapen gaan al extra pijnmedicatie ingenomen. Rond een uur of 01:15 uur werd ik wakker van vreselijke buikpijn. Ik wist niet hoe ik moest liggen of zo. Uiteindelijk op rand van het bed even gezeten. Shit zeg. Om 02:00 uur mocht ik weer extra pijnmedicatie in nemen. Meteen 2 Oxcynorm ingenomen. Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen. Vanochtend was de buikpijn weer goed te doen. Het beteknt wel dat pijnblokkade zijn werk doet. Pijn is minder, maar bij aanval dus wel meer. Was vannacht heel bang dat dit weer de verkeerde kant opging.
Rond 10:30 uur naar ma geweest. Samen met ma wat kerst inkopen gedaan en daarna nog wat op de computer. Was rond 15:00 uur weer thuis. En daar lag een rouwkaart in de bus. Iemand zeer onverwachts overleden. Maar ik wist het al. Ook ligt er een brief van het Amphia ziekenhuis: Mag 24 December naar de longarts.

Zondag 6 December 2015:
Vannacht gelukkig weer goed geslapen. Het is gelukkig een korte aanval geweest. Vandaag mijn huisje in kerst sferen gebracht. Eindelijk weer en we gaan er voor om dit jaar met de feestdagen weer eens thuis te zijn. Heb er lekker heel de dag over gedaan. En heb ook de kerstkaarten gemaakt.
Ook is de antibiotica kuur afgelopen ben benieuwd!

Dinsdag 8 December 2015:
Vandaag overdag lekker rustig aan gedaan. En rond 18:15 uur richting het uitvaartcentrum gegaan ivm met het afscheid. Daarna nog even wat wisten drinken met een paar.
Bij thuiskomst meteen de voeding aangesloten. Had voeding al klaar gemaakt.

Woensdag 9 December 2015:
Wat  mindere nacht gehad. De botox gaat ook zijn werk doen. Rond 09:30 uur naar het uitvaartcentrum gereden voor de crematiedienst. Daarna mee geweest om de bloemenkransen bij familie op graven te leggen. Hierna even langs huis en toen wat bij hun thuis wisten drinken en nog foto's gemaakt van de kransen die op de kist lagen.

Vrijdag 11 December 2015:
 Gister niet veel gedaan en gisteravond nog bij vrienden thuis geweest. Vandaag overdag ook niet veel gedaan. lekker rustig aan. Rond 19:00 uur naar Rijen geweest ivm vergadering bij Spiridon.

Zaterdag 12 en Zondag 13 December 2015:
Heel het weekend kennissen geholpen bij het leeg haal van woning en naar opslag brengen. Was zondagavond blij in bed te liggen, maar fijn dat ik iets kon doen.

Woensdag 16 December 2015:
Afgelopen dagen wat wassen gedraaid en vandaag kerstkaarten weg gedaan en wat boodschappen gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten