Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 31 mei 2012

beekse bergen, Drimmelen, Maatschappelijk werkster


Zaterdag 26-5-2011: dagje beekse bergen
Vandaag met mijn zus , zwager , Kami en Tano naar de beekse bergen geweest. was een leuke dag en ze hebben goed geluisterd. we hebben de bootsafari en wandelsafari gedaan.


Beekse Bergen

 
Zondag 27-5-2012: Drimmelen
Vandaag met ma en de kindjes naar Drimmelen geweest. daar even rond gelopen en op een terras gezeten en de kinderen nog in de speeltuin gespeeld. en weer op tijd naar huis. daar nog lekker in de tuin gezeten.
Ook had mijn zus gister mijn post meegenomen met een brief van het Erasmus. Ik wordt donderdag 7-6-2012 om 7:30uur opgenomen voor de ingreep. dus lekker snel. Ik ben vanavond er op tijd in gegaan want ben goed moe.
Maandag 28-5-2012: kindjes weer weg
Vandaag met de kindjes in het badje gezeten en nog met de buurman een watergevecht gehouden. Rond 15:30uur waren mijn broer en schoonzus er. nog wat gedronken en daarna de spullen in de auto en zijn ze weer weg gegaan. wat is het nu ineens rustig. het waren hele fijne dagen.
Dinsdag 29-5-2012: nieuwe meter verwarming thuis
Ben vandaag op tijd er uit gekomen en rond 8:15uur richting mijn eigen huis gereden in Breda, want ze komen vandaag de meter van mijn oude radiator op de nieuwe in de badkamer zetten. Heb ' s morgens tijdens het wachten achter de computer gezeten en rond een uur of 11 was de monteur er. Tegen 13:30uur kwam mijn zus nog was brengen. daarna ben ik wat boodschappen gaan doen. rond een uur of 16uur was ik weer in de rijen.
Woensdag 30-5-2012: maatschappelijk werkster en continentieverpleegkundige
Vandaag heeft de maatschappelijk werkster gebeld: ze gister contact gehad met een oud collega en ze later meer. Ook heeft de continentieverpleegkundige gebeld: Omdat ik tijdens het katheteriseren maar weinig uithaal hoef ik het niet meer te doen. wel moet ik zorgen dat ik de spullen altijd bij me heb, zodat ik het kan doen als het nodig is.
Donderdag 31-5-2012: niks bijzonders
Vannacht iets minder geslapen en heb ook rond een uur of 2 een extra pijnmedicatie ingenomen
Vandaag niks bijzonders gedaan. wat achter de laptop en computer gezeten en verder rustig aan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten