Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 6 mei 2012

Update

Zondag 6 Mei 2012: Even een update.

Zo het is even geleden dat ik op mijn blog heb geschreven. Dus nu even een update van afgelopen dagen.

Donderdag 26-4-2012: vannacht goed geslapen dus de nieuwe medicatie werkt goed. Vanochtend wel tot 12uur op bed gelegen om bij te komen van gister. verder vandaag rustig aangedaan. en nog even achter de computer gezeten.

Vrijdag 27-4-2012: vandaag de computerhoek opgeruimd. ' s middags nog bezoek gehad. is altijd fijn. Samen met het bezoek nog het dressoir aan de kant gezet i.v.m. schilderen van de muur.

Zaterdag 28-4-2012: vannacht weer goed geslapen. Samen met me zus de muur geschilderd. daarna met zus en zwager naar de bouwmarkt om daar voor hun alvast verf spullen voor hun nieuwe huis en nog wat dingen voor me zelf. Hierna zijn bij vitaal een rolstoel en douch stoel gaan halen. Daarna weer naar huis om te lunchen. na

de lunch zijn we nog naar ikea geweest om voor mij een nieuwe bureau te halen. Toen we weer thuis waren hebben nog schoongemaakt en de bank en dressoir tegen de muur. ' S avonds lekker op de bank gezeten en op tijd naar bed.

Zondag 29-4-2012: vannacht goed geslapen. Me vanochtend heerlijk zittend gedoucht vandaag nieuwe tv kabel gelegd en tv opgehangen aan de muur. verder rustig aan en ' s avonds op tijd naar bed.

Maandag 30-4-2012: vandaag op tijd eruit , want me zus komt me rond 10uur op halen om richting de rijen te gaan om met de rest van de familie koninginnedag te vieren.
In de rijen zijn we naar de vrijmarkt geweest. hierna hebben we bij ma in de tuin gegeten. En ' S middags nog lekker genoten van het mooie weer. ' S avonds lekker op de bank gezeten en wat tv gekeken en weer op tijd naar bed.

Dinsdag 1-5-2012: vandaag met de computerhoek bezig geweest en meteen wat opgeruimd.

Woensdag 2-5-2012: Ook vandaag nog wat opgeruimd en het laatste dingen van de computerhoek ingericht en ' s middags nog wat administratie bijgewerkt en opgeruimd.

Donderdag 3-5-2012: Vannacht wel goed geslapen , maar ik voel me niet lekker vanochtend. toch te veel gedaan de afgelopen dagen en kom ik me dus weer zelf tegen. Dus tot een uur of 13uur op bed gelegen. Daarna toch maar er uitgegaan. Vanmiddag heb ik het even goed beroerd gehad. Ik begon na te denken wat er gezegd was in het Erasmus en over de toekomst. Ook merkte ik dat ik nu in een zwart gat  ben gevallen. Afgelopen maanden was mij oom over de vloer i.v.m. de bouw van de badkamer en ik had weer een doel. de badkamer dus. En nu ben ik na weer een rot periode thuis en komen de muren weer op me af. Dit is ook een van de reden dat ik niks aan mijn blog heb gedaan. geen fut en zin.
Het is nu gewoon hopen dat er iets uit dat gen onderzoek komt of dat de mri met het beeld van een pancreas divisum toch meer duidelijkheid geeft. want anders???????????!!!!!!!!!!.
' S avonds nog een maat op bezoek geweest en lekker geklets en dat was erg fijn. We hebben meteen afgesproken om volgende week zaterdag een dagje weg te gaan.

Vrijdag 4-5-2012: Vannacht gelukkig toch goed geslapen. vanochtend op de computer nog wat administratie afgewerkt en verder rustig aan. echt lekker in mijn vel zit ik niet. Ik ben ook rond 9uur naar bed gegaan.

Zaterdag 5-5-2012: Vannacht niet echt lekker geslapen en vanochtend ook een paar keer naar de wc geweest. ik sta aan de race om zomaar te zeggen.
Vanochtend wat tv gekeken en uiteindelijk in slaap gevallen. Ik schrok om 13:15uur wakker en ben me snel gaan klaarmaken , want om 13:30uur zou mijn zwager me komen ophalen om richting de stad te gaan i.v.m. bevrijdingsdag. In de stad stond mijn zus me op te wachten en hebben wat rond gelopen. Mijn zus is op een gegeven moment richten het chasseveld gegaan. Ik ben samen met mijn zwager nog wat gaan

drinken en hebben daarna nog naar het defile gekeken. Hierna zijn wij ook naar het chasseveld gegaan en wij mochten via de nooduitgang naar binnen met de rolstoel. Daar even bij mijn zus gestaan. Daarna weer terug naar huis. Was heerlijk om even weg te zijn , maar het was wel koud en vooral als je stilzit.

Zondag 6-5-2012: Vannacht weer niet echt lekker geslapen. ben een paar keer naar de wc geweest. Ik hoop dat de diaree niet te lang aanhoud , want dat betekent dat ik niks vasthoud en kan betekenen dat mijn sonde voeding niet door mijn lichaam word opgenomen. En zo kom ik ook niks aan. Vandaag ben ik met ma en mijn zus naar de haagsebeemdenloop geweest. Mijn zus heeft daar de 5km gelopen. Ik ben trots op haar. Het was erg gezellig en het weer was beter dan gister. De laatste keer dat ik bij de haagsebeemdenloop ben geweest is meer dan 10jaar geleden toen ik hem zelf nog liep.
Hierna hebben we bij ma nog thee gedronken.
Vanavond wat tv gekeken en mijn blog bijgewerkt.
Morgen naar voor controle naar de chirurg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten