Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 25 mei 2012

Uroloog, Jarig en erasmus


Donderdag 17-5-2012: dagje namen
Vandaag er vroeg uit , want mijn maat komt me om 8:00uur ophalen voor een dagje weg. Rond 10:00uur zijn we in namen. Nadat we van de parkeerplaats via de citadel naar beneden lopen zijn we eerst naar de info geweest en daarna hebben we eerst thee gedronken op een terras. Hierna zijn we rondje door namen gelopen. Het was heerlijk weer. Toen hebben we geluncht en daarna hebben een rondvaart op een boot gemaakt tussen de sluizen van namen. Na de rondvaart hebben we nog wat gedronken en het werd steeds drukker i.v.m. een festival. Hierna moesten we terug naar boven lopen naar de parkeerplaats. Rond 18:00uur waren we thuis bij mijn maat en hebben daar gegeten. Rond 20:00uur was ik thuis na een fijne dag.

Vrijdag 18-5-2012: niks bijzonders
Vandaag rustig aangedaan. wat in de tuin gezeten en met ma nog even naar mijn huisje geweest om minoes eten te geven en nog wat medicijnen bij de apotheek opgehaald en sonde-voeding mee genomen zaterdag: 19-5-2012: bezoek Vandaag lekker genoten van het weer. En rond 16:00uur even alleen naar mijn minoes geweest om eten te geven. Toen ik weer terug was waren Kami en Tano bij oma. Mijn broer en schoonzus waren met vrienden weg

Zondag 20-5-2012: Vandaag lekker gewandeld. Daarna in de tuin gezeten. Daarna zijn mijn broer , schoonzus , Kami en Tano naar huis gegaan.
Maandag 21-5-2012: uroloog
Vanochtend wat achter de laptop gezeten. Vanmiddag naar de uroloog geweest. Nadat de katheter er uit was (wat erg pijnlijk was) werd alles goed verdoofd en daarna heeft men in de blaas gekeken. het zag er goed uit en de katheter mag er uit blijven. Wel krijg ik nog een onderzoek en krijg ik een gesprek met een continentieverpleegkundige om zelf te kunnen katheteriseren. Hierna hebben we boodschappen gedaan bij de aldi en zijn we bij minoes langs geweest. ' S middags belde de continentieverpleegkundige. ik heb donderdag al een gesprek
.Dinsdag 22-5-2012: jarig
Vandaag al weer 37jaar dus lekker van het mooie weer genoten. vanmiddag mijn zus langs geweest en vanavond vergadering gehad bij spiridon.
Woensdag 23-5-2012: Erasmus
Vandaag telefoon gehad van mijn mdl-arts in het Erasmus: De bloedwaarde van mijn lever en alvleesklier waren nog steeds verhoogd. Ook zouden ze met andere artsen naar een oude mrcp kijken waar bij iets in mijn alvleesklier was te zien. Aan de hand hiervan en de rest van mijn onderzoeken. Denken ze toch aan pancreas divisum ( hierbij lopen de twee afvoerkanalen on de alvleesklier niet tot een afvoerkanaal. Dit is een aangeboren afwijking. het kleinste afvoerkanaal raakt dan snel vernauwd). Ze willen nu een stent plaatsen in de alvleesklier. Als hierdoor de pijn verminderd en het eten nog beter gaat dan staat het vast dat het een pancreas divisum is. Ik moet nu wachten op een oproep vanmiddag met ma nog boodschappen gedaan.
Donderdag 24-5-2012: continentieverpleegkundige
Vanochtend niks bijzonders gedaan. vanmiddag naar de continentieverpleegkundige geweest. Na wat uitleg moest ik mezelf Katheteriseren en dat wil best wel tegen. Vanavond en morgen moet ik het doen en bijhouden wat er uit komt. vrijdag belt ze terug. Hierna bij minoes langs geweest. Tien ik thuis kwam waren Kami en Tano er al. Ze blijven tot maandag logeren. Ze zitten lekker in het zwembad
Vrijdag 25-5-2011: Vanochtend te voet met ze allen boodschappen gedaan. daarna even alleen met Kami boodschappen gedaan. ' S middags hebben ze lekker in het zwembad gespeeld. Ik heeft de continentieverpleegkundige gebeld. Tot woensdag alleen voor het slapen. als er dan nog steeds weinig uitkomt dan hoef ik het niet te doen , maar alleen als ik niet kan plassen. Ook belde de maatschappelijk werkster nog. ze gaat kijken of ik op een andere manier eerder naar de psycholoog kan , want vorige week kreeg ik bericht dat ik pas 20 aug terecht kan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten