Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 5 april 2016

Geweldig weekend


Logeerweekend nichtje Kami bij me Zus en Zwager
Februari 2015 kwam mijn nichtje Kami voor de eerste keer een weekend logeren bij me zus en zwager en overdag zouden we samen leuke dingen gaan doen, maar dat liep anders i.p.v. leuke dingen kon me nichtje samen met me zus mij naar de eerste hulp van het ziekenhuis brengen, omdat ik koorts had ( en dus een bloedvergiftiging). Oktober 2015 2e kans, maar helaas ik lag op dat moment net weer in het ziekenhuis.
En dit weekend kans 3.  Nog maar net een week uit het ziekenhuis, maar yes ik ben er bij.



Zaterdag 2 April 2016: Mastbos en Stad
Vannacht redelijk geslapen. Rond 11:00 uur opgehaald door mijn zwager, zus en mijn nichtje Kami.
We zijn eerst naar het speelbos in het mastbos gegaan. Daar wat rond gewandeld enz. Hierna geluncht bij Restaurant Boschwachter. Hierna naar het huis van mijn zus gereden. Daar een kopje thee op en nog wat gezelschap spelletjes gespeeld. Kami is gek op spelletjes en het is moeilijk om van Kami te winnen.  Hierna samen met mijn zus en Kami naar de stad geweest. Daar eerst een lekker ijsje op, want dat hoort erbij met dit prachtig weer!
Daarna mocht Kami alvast een Cadeau uitkiezen voor haar verjaardag, omdat mijn zus en zwager er niet bij kunnen zijn.


Hierna ben ik thuis afgezet en morgen nog een dag!
Was toch wel moe na vandaag, dus op tijd de TPV klaargemaakt en aangesloten en op tijd naar bed.




Zondag 3 April 2016: Klimmen en Prehistorisch dorp
Rond 09:00 uur weg gegaan en eerst gaan tanken en daarna me zwager, zus en nichtje Kami opgehaald.
We zijn eerst naar de klimcentrum Neoliet in Tilburg gegaan. Hier klimt me zus en vandaag gaat Kami klimmen. Wat kan ze hoog klimmen. Trots op haar! Ik doe het haar niet naar.







Na het klimmen nog wat gedronken en daarna zijn we naar het Prehistorisch dorp in Eindhoven gereden.  Hier lekker rond gewandeld, lekker buiten geluncht. Een leuk museum. Voor de kinderen veel te doen. Me  zus en ik op nog op stelten gelopen. We waren het nog niet verleerd!.
Hierna zijn richting Venlo gereden om mijn Nichtje Kami weer terug te brengen. En daarna weer naar huis.
Was rond 18:00 uur thuis. Moe maar voldaan. Rond 20:00 uur de TPV klaargemaakt en aangesloten.
Daarna nog even tv gekeken. Rond 21:30 uur me omgekleed, tanden gepoetst en medicatie ingenomen. Daarna nog medicatie via de lijn ingespoten.
Toen ik eenmaal op bed lag. Kreeg ik het erg benauwd en hartkloppingen. Toen het iets beter ging toch maar even de Huisartsenpost gebeld, maar die stuurde toch maar even een responder ( ambulance waar geen patient in kan). Toen de broeder er was ging het al beter en had ik nergens meer last van. De controles waren ook goed. Waarschijnlijke oorzaak. Het te snelle inspuiten van medicatie via de lijn. Het was wel even schrikken. Moet morgen wel even de huisarts en het Radboud bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten