Aanbevolen post

Terugblik Maart

En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zaterdag 16 september 2017

Las Vegas, Grand Canyon,

Dinsdag 12 September 2017: Las Vegas
Rond 06:30 uur eruit. Douchen en ontbijten op de kamer met de spullen die we gister in de supermarkt hadden gekocht. Rond o7:15 uur de koffers naar de bus. Om 08:00 uur in de bus en op weg richting Las Vegas.

Rond 12:30 uur gestopt om te eten. Gegeten bij panda express ( chinees eten). Goedkoop en lekker.
Om 13:30 uur verder gereden  Via death valley richting Las Vegas. Rond 14:45 uur de grens van Nevada gepaseerd.  Rond 15:15 uur naderen we Las Vegas. Om 15:30 uur zijn we bij ons hotel ( luxor hotel). Rond 16:05 uur zijn we op ons kamer. ( die we met een plattegrond hebben gevonden.
Daar lekker gerelaxed. Om 18:15 uur naar beneden. Om 18:30 uur in de bus voor de avondtour.

Met de bus bij het Cesar hotel afgezet. Hier vandaan eerst te voet verder. Door verschillende hotels gelopen.  Rond 20:15 uur weer in de bus. Naar downtown toe. Bij golden nugget hotel uitgestapt.
Even rond gelopen. Om 21:40 uur waren we weer terug bij ons eigen hotel.

Woensdag 13 September 2017: Grand Canyon
Om 08:00 uur zijn we met de bus vertrokken naar de grand canyon.
Rond 10:15 uur waren we bij Grand canyon west visitor center. Na even wachten ons kaartje gehad.
We zijn eerst met de shuttle naar Hualapai ranch gegaan. Daar uitgestapt en wat rond gelopen. Vanuit hier de shuttle gepakt naar de eagle point. Hier weer uit gestapt en rond gelopen. Foto's gemaakt. De skywalk gedaan, een glazen uitkijk punt over de grand canyon.  Daarna wat gegeten.
Toen de shuttle naar het guano point gepakt. Hier ook weer uitgestapt en rond gewandeld. Daarna nog even op het terras gezeten. Rond 14:30 uur de shuttle gepakt naar het visitor center. Daa nog in het winkeltje gekeken en toen naar de bus.

Rond 15:30 uur zijn we terug gereden. Bij de hover dam waar we rond 16:45 uur waren. Zijn we even gestopt. Dit ligt op de grens van de staten Nevada en Arizona Om 18:10 uur waren we terug bij ons hotel. Daar onze tassen op de hotelkamer gelegd en daarnaar zijn we ergens gaan eten. Met terugkomst zijn we via het hotel naast ons gelopen. Om 20:00 uur waren we terug op onze kamer. Daar me tpv aangesloten.

Donderdag 14 September 2017: Vrije dag Las Vegas
Rond 09:15 uur zijn we Las vegas ingegaan. We zijn de hotels gaan bezoeken die we nog niet van binnen hadden gezien. Rond 11:30 uur even wat gedronken.

Om 13:40 uur waren we terug in ons hotel. Hierna zijn we wisten zwemmen. Was heerlijk. Na het zwemmen nog gerelaxed.  Om 16:45 uur zaten we in de bus voor een showavond. We zijn eerst bij een Braziliaan wisten eten. Na het eten zijn we naar de Las Vegas show wisten kijken. Na de show zijn we nog buiten naar een waterfontein wezen kijken. Vanuit te voet terug naar het hotel.
Rond 22:00 uur waren we terug.

Vrijdag 15 September 2017: Palm Springs, L.A.
Vandaag verlaten we Las Vegas en gaan naar Los Angeles.  Rond 08:20 uur rijden we met de bus weg. We stoppen al heel snel om bij het welkom bord van las Vegas foto's te maken.
Om 08:50 uur gaan we weer verder. Al heel snel verlaten we ook de staat Nevada en zijn we weer in de staat California.
Rond 14:10 uur rijden we Palm

Springs binnen. Om 14:30 uur stoppen we hier met de bus. We hebben hier een uur de tijd. We hebben koffie gedronken en verder wat rond gelopen. Eigenlijk hadden we hier met een kabelbaan naar de top van een berg kunnen gaan, maar deze is in september altijd buiten bedrijf. Om 15:30 uur rijden we weer verder om rond 17:05 uur de stadsgrens van L.A. te bereiken. Om 18:00 uur zij we bij ons hotel. Nadat we onze koffers op de kamer hebben gezet zijn we de wijk ingelopen en hebben bij een Italiaan gegeten.