Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 7 september 2017

Weken na opname en voor de Vakantie

Dinsdag 15 Augustus 2017: Eerste week thuis.
Woensdag 9-08: Afgelopen nacht goed geslapen. Vandaag de ziekenhuistas opgeruimd. zoals een was gedraaid. In de middag wat boodschappen gedaan en langs de rechtbank geweest voor een stempel op de medische verklaring van de morfine.

Donderdag 10-8: vandaag niks bijzonders. Lekker rustig aangedaan. Wel achter de computer gezeten ivm de vakantie.

Vrijdag 11-8:  Rond 10:15 uur naar Amphia Langendijk gereden. Me daar rond 10:30 uur gemeld bij de balie van de poli Oogheelkunde. Daarna plaats genomen inde wachtruimte. Om 10:50 uur binnen geroepen bij assistent in kamer 23. De reden waarom. Ogen gemeten. Alle 2 0. Hierna ogentest met een hand voor de oog.  Elk oog. Allebei goed. Daarna zijn de ogen gedruppeld. Waardoor ik nu wazig zie.
Om 11:05uur weer terug in de wachtkamer. Nu voor de spoedarts. Om 11:15 uur spoedarts kamer 21: Met apparatuur in de ogen gekeken. Daarna overleg met de oogarts.
Goed nieuws geen activiteit van de schimmel.
Was rond 11:45 uur klaar.
In de middag is mijn beste maat op bezoek geweest.

Zaterdag en zondag rustig aan. Veel op bed gelegen. Voel me niet helemaal lekker.

Maandag 14-8: Vandaag naar de tandarts geweest. Eigenlijk zou er vandaag afdrukken gemaakt worden, maar omdat de tijdelijk brug tijdens opname gesneuveld is. Zijn de tanden nu wat beschadigd en moet er eerst weer wat bijgewerkt worden en dan weer tijdelijke brug.
Hierna bij ma langs geweest en samen met ma nog op terras gezeten.

Dinsdag 15-8: Vandaag mijn beste maat en een vriend op bezoek geweest. Na bak koffie en wat dingen gedaan op de laptop gaan we naar de stad. Daar koffie met appelgebak op en een ijsje.
En vanavond met een vriendin naar palm parkies geweest. Even lekker gewandeld er naar toe.

Dinsdag 22 Augustus 2017: Feest, dagjes weg.
woensdag, donderdag en vrijdag rustig aan gedaan. Wel bezig met weer wat dingen te regelen voor de vakantie. En mijn maat is nog langs geweest. Vrijdagochtend zijn de hechtingen er uit gehaald.

Zaterdag 19-8: Vanochtend rustig aan gedaan en rond 15:45 uur naar Spiridon gegaan voor het 50e verjaardagfeestje van iemand van Spiridon. Was erg gezellig en uit eindelijk tot 00:30 uur gebleven.
Was goed moe, maar wou er bij zijn na al die ellende.

Zondag 20-8:"Vandaag rond 10:30 uur ma opgehaald om gezellig een dagje weg te gaan. We zijn eerst naar Heusden vesteging geweest. Daar eerst bakje koffie met appelgebak op. Daarna rondje gewandeld en herinneringen opgehaald ( we kwamen hier vroeger vaak met het gezin). Na de wandeling op een terras geluncht met uitzicht over de haven. Daarna nog wat gewandeld en toen naar Woudrichem gereden. Daar rond gewandeld en nog op het terras gezeten. Was erg gezellig. Was rond 17:30uur thuis.   


Dinsdag 22-8: Vandaag met me beste maat naar dierentuin planckendael geweest. Was een erg mooi park. Er was ook een tentoonstelling met dieren gemaakt van legosteentjes. we zijn hier van ongeveer 10uur tot 14:00 uur geweest. Daarna zijn we bij technopolis in Mechelen geweest. Was ook leuk.
Waren rond 18:00 uur weer thuis.





Dinsdag 29 Augustus 2017: Leuke dingen en vakantie dingen regelen
Woensdag 23-8: Vandaag rustig aan gedaan. Wel weer wat geregeld voor de vakantie. In de avond een avond wandeling gemaakt met mijn zus en zwager en een ijsje gegeten bij ijsboederij.

Donderdag 24-8: Vandaag ma opgehaald en naar Venlo gereden. Mijn zus en zwager reden zelf. Na een bak koffie zijn we in 2 autos met Kami, Tano en vriendinnetje van Kami  naar een dierenpark en speeltuin in Bruggen gereden.( vlakbij Venlo).  Was erg gezellig en een leuk park. rond 17:00 uur terug naar Venlo gereden. Daarna met zijn allen, dus ook mijn broer en schoonzus wisten uit eten.
Na het eten zijn we direct naar huis gerede. ( We zijn wel even langs het nieuwe huis van mijn broer en zijn gezin gereden).


Hierna op vrijdag en zaterdag rustig aan gedaan. Nog wel bij Decathlon wat spullen voor de vakantie gehaald.

Zondag 27-8: Vandaag te voet naar Teteringen gelopen om daar naar  de dorpsloop te kijken. Hierna nog langs de ijboederij voor een ijsje en weer te voet terug.

Op maandag en dinsdag dingen voor de vakantie zitten regelen.

Zondag 3 September 2017: Efteling en bloemencorso Zundert
Woensdag 30-8: Vandaag naar de tandarts geweest om afdrukken te maken van mijn boven en onder gebit ivm de brug. Daarna nog bij ma langs geweest. Ook vandaag met de trombose dienst bezig geweest over hoe en wat ivm met het tijd verschil. Na overleg met een arts. Moet ik in Amerika in de ochtend gaan spuiten.

Donderdag 31-8: Vandaag met mijn maat en vriend naar de Efteling geweest. De dag begon met regen, maar het klaarde helemaal op en we hebben eigenlijk prachtig weer gehad.  De drukte viel erg mee. Langste wachttijd was 30 min.



Rond 18:30 uur zijn we naar de uitgang gelopen. In Breda zijn we wisten uit eten.

Vrijdag 1-9: vandaag rustig aangedaan. Toch wel moe van gister en wat last van mijn buik door het eten.

Zaterdag 2-9: Vandaag met ma naar mijn neef en zijn gezin in Belgie geweest. Was erg gezellig. Rond 20:00 uur zijn we weer naar huis gegaan.


Zondag 3-9: Vandaag samen met mijn neef geholpen bij het bloemencorso in Zundert.
We met de rest van de groep om 09:00uur afgesproken bij Novohotel in Breda. Na een bakje koffie zijn we naar Zundert gereden. Nadat we onze auto's bij de brandweer hebben geparkeerd zijn we naar het veilingterrein gelopen. Daar onze spullen en informatie gehad. Terwijl kwamen de eerste wagen het terrein op rijden.
Ik stond samen met mijn neef bij een bocht die ivm de grote van de wagens publiek vrij moesten blijven. Toen de optocht hier voorbij was op een ander plek geholpen en op het laatst achter de laatste wagen gelopen om te zorgen dat iedereen daar achter bleef.
Daarna terug naar het veilingterrein om spullen in te leveren en wat te drinken.
Het was erg leuk om te doen en het corso op een andere manier mee te maken. Voor herhaling vatbaar.






Maandag 4 September 2017: Controle Erasmus
Net na mijn opname in het Amphia heb ik naar het Erasmus gebeld, omdat ik na mijn bezoek in mei bij  cardioloog niks meer had gehoord. Een week geleden kreeg ik de oproep voor vandaag binnen.
Rond 12:00 uur ma opgehaald en naar het Erasmus gereden. Daar aangekomen eerst bloed wisten prikken, omdat het spoed was hoefde ik niet te wachten. Hierna wat rond gewandeld in het nieuwe gedeelte en daarna wat zitten drinken. Rond 14:10 uur weer naar boven gegaan. Me daar bij de Immunologie poli gemeld. Na even wachten in de wachtruimte werd ik bij de assistent geroepen.
Daar werden eerste  excuses gemaakt. Na mijn eerste controle ben ik besproken en zou na de cardioloog een afspraak krijgen. Dat is dus niet gebeurd.
Dan de uitslag. Tijdens de bespreking zijn heel veel ziektes uitgesloten.  Zij denken dat de verhoging van de witte bloedcellen door de astma komt, maar mijn longarts vindt het te hoog om alleen aan de astma te koppelen. Ze sturen nu alles terug naar het Amphia.
Ik ben dus geen steek verder gekomen.

Donderdag 7 September 2017: Tandarts , huisje opruimen en inpakken.
Dinsdag 5-9: Vandaag het huisje schoon gemaakt op mijn gemak. Ook nog even naar de apotheek geweest voor medicatie en medicijnen paspoort.

Woensdag 6-9: Had vandaag gedacht las de tpv er was die meteen in te pakken, maar dat duurde erg lang. Dus maar wat andere papieren op orde gemaakt. Toen ik rond 15:00 uur vuil naar beneden bracht en daar in de brievenbus keek. Lag daar eindelijk de brief van het Erasmus. ( hadden ze al opgestuurd, maar was nooit aan gekomen). Maar toen ik hem open maakte klopte mijn geboorte datum niet. Dus maar naar de Radboud apotheek gebeld: Hij stuurt er een via de mail en die mag ik uitprinten. Opsturen lukt niet meer. Ook vraag ik meteen waar de TPV blijft. Want heb niks gehoord over hoe laat ze komen. Hij kijkt. Ik sta er tussen 17:00 uur en 21:00 uur op. En sta vooraan, dus waarschijnlijk rond 17:00 uur.
Om 17:05 uur is de TPV er eindelijk. En kan  ik gaan inpakken en opruimen. Uiteindelijk blijkt dat het met de koffers die ik heb het niet gaat lukken. Dus morgen op zoek gaan naar nog een harde lichte koffer.
Wat baal ik hiervan.

Donderdag 7-9: Vanochtend nog wat dingen opgeruimd en alvast ingecheckt. Rond 11:00 uur naar de rijen gereden. Stap ik daar uit de auto bij de tandarts. Gaat de telefoon. Assistent van de tandarts: Of ik er al bijna ben. Nou ja. De brug om te passen  is er niet.  Of ik vandaag later of volgende week kan. Nou ik kom wel even binnen, want sta al voor de deur. Alles wordt nu naar de vakantie gedaan.
Hierna nog even langs ma gereden en daarna even naar Oosterhout en gelukkig de zelfde koffer, maar een maat kleiner. Hierna nog even langs de apotheek voor de laatste medicatie en een nieuwe medicijnen paspoort, want niet alles staat er op.
Eenmaal thuis dus gaan inpakken. En zat eindelijk rond 16:00 uur op de bank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten