Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 23 april 2012

Naar Huis

Zaterdag 21 April 2012: Blaaskatheter blijft er voorlopig in
Vannacht redelijk goed geslapen. Me vanochtend met hulp naar de badkamer gegaan en me daar aan de wastafel gewassen. De arts is nog langs geweest. i.v.m. de problemen rond de blaas blijft de katheter 6weken zitten. maandag bellen ze naar de uroloog over wat nu. Dit is een behoorlijke tegenvaller. Verder rustig aan. Vanmiddag nog een klein stukje gelopen met hulp van een broeder. Ze hebben afgelopen nacht rond 3uur de voeding nog verhoogd naar 63ml en overdag rond 11uur naar 73ml. Hopelijk dat ik vannacht weer redelijk kan slapen.

Zondag 22 April 2012: Morfinepomp en infuus eraf
Vannacht redelijk goed geslapen. Wel een paar keer wakker geweest door het omdraaien en dan de pijn voelen.
Me vanochtend in de badkamer aan de wastafel gewassen.
De arts is nog langs geweest. hij vroeg of ik al ontlasting heb gehad. nee dus. dat willen ze wel goed in de gaten houden
Wel mag de morfinepomp eraf.
Rond 12uur is de pomp eraf gegaan en omdat ik zelf genoeg drink mag het infuus er ook af en de infuusnaald eruit. Teminste iets positief.
S'middags en aan het begin van de avond 2keer zelf een rondje gelopen op de afdeling. Moest me wel vast houden aan mijn infuuspaal en de leuning aan de muur.
Verder rustig aan.
Voor woensdag naar Rotterdam is in ieder geval vervoer geregeld.

Maandag 23 April 2012: Naar huis
Vannacht niet echt geweldig geslapen. Had gisteravond al hoofdpijn. en daar had ik vannacht ook last van. rond 5uur extra pijnstilling gehad. maar echt minder werd het niet. Ook had ik vanochtend koorts. Me vanochtend zittend gedoucht. voelde hierna wel weer erg moe. Zaalarts nog langs geweest. Ze houden de koorts in de gaten. Waarschijnlijk morgen naar huis. Ook gingen ze nog voor de uroloog hellen. Rond 12uur komt de zaalarts nog i.v.m. de koorts de temp is iets gezakt van 38,5 naar 38.0.
Net na bezoek komen ze uit leg i.v.m. de blaaskatheter thuis. Maar dan blijkt er bij mijn een verkeerde katheter in te zitten. die er in zit moet er na een week eruit. En krijg dus weer een nieuwe. hier zat ik net op te wachten. Na het brengen gelee ze uit hoe het werkt en vertelde dat ik voor vannacht een zakker kreeg en er morgen de spullen thuis worden afgeleverd. Hoe zo mee voor vannacht? blijkt dat ik vanavond naar huis mag. Ik vertelde dat ik niet blij met deze manier omdat ik voor morgen vervoer had geregeld en niet weet of ik vanavond vervoer heb.
' S middags nog een paar keer gewandeld maar echt lekker ging het niet met zo zak aan de been. Ook nog steeds last van de hoofdpijn. Rond 6 komt de zusyer langs en ziet aan mijn ogen dat ik hoofdpijn heb. Omdat ze qua .pijnstilling niks anders heb wat ik.mag of tegen kan. ze vertelde dat ik rustig aan moest doen. ze weten niet waardoor de hoofdpijn veroorzaakt wordt. het kan dat ik te veel doe of als reactie op de gestopte morfinepomp. Ook meet ze de temp die is nu 37.8.
Rond 18:30 uur komt mijn zus. ze blijkt mijn sms niet ontvangen te hebben. Ze gaat terug om thuis mijn auto op te halen.. Als ze terug is. pak ze mijn koffer in en kleed ik terwijl om. Daarna krijg ik de papieren mee.
Als ik thuis ben pakt mijn zus nog wat spullen uit koffer. Rond 21uur ga ik me klaar makaken te slapen. Na sonde door te spuiten , katheterzak legen. omkleden en
tandenpoetsen ben ik ruim een uur verder en dood op. Terwijl tussendoor heb uitgerust. daarna gaan slapen.

de wond

uitzicht
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten