Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zaterdag 19 april 2014

Gaat niet lekker!


Vrijdag 18 April 2014: slechte nacht
Slecht geslapen vannacht. Rond 02:00 uur de zuster gebeld en extra paracetamol gehad. Rond 03:00 uur weer zuster gebeld voor de pijn. Nu morfinespuit gehad. Ook moest ik nog een paar keer naar de wc. Verder niet veel meer geslapen. Rond 08:00 uur zijn de controles gedaan en heb ik mijn medicatie gehad. Rond 08:30 uur een kopje thee gehad, maar na het kopje thee werd ik goed misselijk. Heb er iets voor gehad. Om 09:00 uur ben ik me gaan douchen.
Om 10:00 uur kreeg ik van een zuster te horen dat ik vandaag nog een echo van de buik krijg. Dus vanaf nu nuchter. Om 10:20 uur zuster gebeld i.v.m. de pijn en heb een morfinespuit gehad. Om 11:10 uur is de zaalarts langs geweest: Ik krijg de echo, omdat de leverwaarde vanochtend toch verhoogd waren. Rond 12:00 uur is de diëtiste langs geweest. Om 13:45 uur ben ik opgehaald voor de echo. Het was goed druk. Om 14:15 uur was ik aan de beurt. Galweg loopt niet goed door. Om 14:30uur was ik weer terug op de kamer. Omdat het tijdens het bezoekuur was blijft ma wat langer. Ook wordt de voeding weer aan gesloten.



Nadat ma rond 15:15 uur weg is gegaan ben ik wat gaan slapen. om 17:00uur me medicatie gehad. Om 20:00uur extra paracetamol gehad i.v.m. de pijn. Om 21:30 uur toch weer een morfinespuit gehad voor de pijn. ben om 22:00 uur gaan slapen
 
Mijn grote vriend de Infuuspaal is er ook weer!

Zaterdag 19 April 2014: Gaat niet lekker
Tot ongeveer 04:00 uur redelijk goed geslapen. Daarna wat minder door de pijn. Rond 07:30 uur zijn de controles gedaan. en om 08:00uur is er weer bloed geprikt. Ben rond 08:20 uur me gaan douchen. Was erg vermoeiend. Om 09:30 uur zuster gebeld i.v.m. misselijkheid (thee) en pijn. iets voor de misselijkheid gehad en een morfinespuit voor de pijn. Verder rustig aan. Mdl-arts is nog langs geweest: eigenlijk zou het infuus eraf gaan, maar omdat het drinken niet goed gaat blijft het infuus eraan.

Om 12:30 uur bouillon gehad, maar werd er weer misselijk van en moest overgeven. Na het bezoek wat geslapen. Krijg om 17:00 uur mijn medicatie en ook wat voor de misselijkheid. Om 17:30 uur een vloeibare maaltijd gehad. Was er na niet misselijk, maar moest wel overgeven. na het bezoek met de zuster die medicatie kwam brengen wat gepraat. Ben 0m 22;00 uur gaan slapen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten