Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 17 april 2014

Weer Opname


Donderdag 17 April 2014: Weer Opname
Tot een uur of 5 goed geslapen. Dan wordt ik wakker van de pijn. Ik neem meteen oxcynorm in. Ik sta al een paar dagen aan de dunne en rond 5:30uur moet ik dus ook naar de wc. Als ik klaar ben. Val ik flauw. Als ik wakker wordt lig ik in de badkamer op de grond. Hoe lang ik weg ben geweest weet ik niet. Ik duik terug mijn bed in en probeer wat te slapen, maar dat ga niet echt. De pijn blijft goed aanwezig. Om 07:00 uur besluit ik de huisartsenpost te bellen. Ik kan langs komen. Ik weet niet wie ik nu kan bellen. Ook krijg ik elke keer van die pijnaanvallen. Om 07:30uur ben ik weer naar de wc geweest en ook weer flauw gevallen. Om 07:45uur belt iemand van de huisartsenpost terug. Omdat ze over om 08:00 uur dicht gaat. Kan ik beter naar mijn huisarts bellen. Ze stuurt nu een fax naar de huisarts. Om 08:00uur bel ik meteen naar de huisarts. Ik mag meteen om 08:30uur komen.
Ik kleed me met moeite om en loop naar de huisarts. Bij de praktijk aangekomen mag ik meteen in de wachtkamer zitten, maar daar voel ik me niet goed worden. Er zit nog een vrouw in de wachtkamer ze roept de assistente. Ik mag alvast op de behandeltafel liggen. Ze zet de deur op een kier. Iets over half negen komt de huisarts ( het is de nieuwe). Ze leest even snel mijn dossier door. Daarna komt ze bij mij. Ze onderzoekt mijn buik. Ze gaat naar het ziekenhuis bellen en roept een ambulance op. Rond 09:00uur was de ambulance er.



De ambulancebroeder kende me meteen. Met hulp van de ambulancebroeders ben ik naar de brancard gelopen. In de ambulance kreeg ik een infuus en werd er pijnmedicatie toegediend. Daarna gaan we op weg.
Bij de Seh van het amphia ziekenhuis kwamen we gelijk met drie andere ambulances aan. Ik wordt naar behandelkamer 23 gebracht.
Er wordt meteen bloed geprikt en de controles werden gedaan. Rond 10:00 uur komt er een arts lang. Ze onderzoekt mij, omdat ik gister ook bloed hebben laten prikken voor controle. Kunnen ze die nu met van vandaag vergelijken. Er wordt in ieder geval een thoraxfoto gemaakt en een hartfilmpje. Om 10:20 uur wordt ik opgehaald voor een thoraxfoto. Bij terugkomst heb ik weer goed last van mijn buik. Om 10:30 uur wordt er een hartfilmpje gemaakt.
Om 10:50 uur komt de arts terug. Ondanks dat het bloed goed is wordt ik toch opgenomen. Ook krijg ik meteen vocht toegediend via het infuus Rond 11:00 uur wordt ik opgehaald en naar unit 28 kamer 50 gebracht. Daarna kort opnamegesprek gehad. Ik krijg 3 liter infuus. De sonde voeding wordt voorlopig stop gezet. Ook zal er urine en ontlasting op kweek worden gezet. Na het gesprek krijg ik nog een morfinespuitje.
Om 12:00 uur MDL-arts langs geweest. Het is of de alvleesklier of een virus. Om 13:30 uur al bezoek gehad van ma. Om 15:00 uur extra paracetamol gehad en om 18:00 uur een morfinespuit. Verder veel geslapen. Om 19:00uur is mijn zus mijn spullen komen brengen. Om 20:00 uur ben ik naar de wc geweest en is er urine en ontlasting op kweek gezet. Ben rond 22:00uur gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten