Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 21 juli 2014

Dagje Zeeuws Vlaanderen

Vrijdag 18 Juli 2013: Afgelopen dagen
Het gaat redelijk. Heb afgelopen woensdagnacht wel weer slecht geslapen door buikpijn. Heb afgelopen dagen ook wat vaker overdag wat geslapen. Ben erg moe. Komt misschien ook door het warme weer.

Zaterdag 19 Juli 2013: Dagje Zee
Afgelopen week had mijn zus een sms gestuurd met de vraag om vandaag een dagje naar zee te gaan en ma mee te nemen. In 2011 en 2012 hebben we dat ook gedaan. Vorig jaar niet omdat ik in het ziekenhuis lag. Na overleg besluiten we naar Groede in Zeeuws Vlaanderen te gaan. Het is hier wat rustiger.

Om 07:00 uur gaat de wekker. En maak me rustig klaar voor een gezellig dagje. Heb gister van mijn verjaardag geld nog een nieuwe Navigatie gekocht. Dus kan die vandaag mooi uit proberen. Om 08:15 uur haal ik mijn zus op en om 08:30 uur ons Moeders. Ik stel mijn Navigatie in en gaan op weg.
Rond 10:15 uur zijn we in Groede. Hebben geen file gehad onderweg. We gaan eerst in Groede wat drinken. Hierna lopen we nog even het dorpje in. Een klein leuk dorpje. Hierna rijden we naar het strand van Groede. Het is hier lekker rustig. Samen met mijn zus ben ik twee keer de zee in geweest. En heb ook voor het eerst sinds mijn ziek zijn in de zee gezwommen. Mensen kijken wel naar mijn buik, maar daar heb ik gewoon schijt aan. Dat was in het begin wel anders! Om 15:00 uur zijn we weer weg gegaan en hebben in Breskens een terrasje gepakt.
Daarna zijn we naar Sluis gereden. Daar was het wat drukker, maar was ook wat te doen. Een zwemloop en een Gilde optocht. Wel een leuke gezellig plaatsje. We hebben hier wat rond gewandeld en gegeten. Rond 19:00 uur zijn we weer richting  huis gereden. Ook op terugweg geen file gehad. Na ma en zus thuis gebracht. Was ik om 21:00 uur thuis. Het was een heerlijke dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten