Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 15 juli 2014

Hoe gaat het nu

Zaterdag 28 Juni 2013: Urn Minoes
Goed  geslapen vannacht. Was ook wel moe. Ben er rond 09:00 uur uit gekomen. Als ik thee aan het drinken ben gaat de bel. Post nl express voor de deur.  Ik dus naar beneden. blijkt het de urn van minoes te zijn. Wat een service zeg. Heb na me thee ook meteen de as van minoes in haar urn gedaan.



Rond 11:00 uur ben ik richting Rijen gereden om bij spiridon wat te helpen i.v.m. de nieuwe baan. Daarna meteen gaan tanken.


Vrijdag 4 Juli 2013: Film
Vandaag wat opgeruimd in mijn huisje en ben rond 19:15 uur naar de Rijen gegaan. Waar in de Boodschap een filmavond is voor de spiridonners die het programmaboekje van de boodschap/schakel hebben rond gebracht en voor de vrijwilligers die hand en span diensten hebben verricht voor de baan. De film de marathon werd gedraaid. was een erg leuke film. Na de film nog wat nagepraat. Was een leuke avond.

Vrijdag 11 Juli 2013: Slechte nacht en dag
Een hele slechte nacht gehad. Toen ik gisteravond thuis kwam had ik al wat meer last van mijn buik. Vannacht erg last van mijn buik en insteek gehad. Heb 3 keer extra pijnmedicatie ingenomen. Omdat ik bezoek kreeg ben ik er wel op tijd er uit gegaan. Nadat het bezoek rond 12:00 uur weg was ben ik weer mijn bed in gedoken en heb tot 18:00 uur geslapen. Het gaat gelukkig nu iets beter en de pijn is weer te doen.

Zaterdag 12 Juli 2013: Gezellige middag
Vanochtend nog wat opgeruimd en ben om 14:15uur mijn zus gaan ophalen om naar ons moeder te gaan. Daar is mijn broer ook met zijn gezin en het is al weer een tijdje geleden dat we die gezien hebben.  Mijn nichtje had weer loombandjes gemaakt. Ik kreeg er twee. Een voor minoes en een omdat ik lief ben. Na wat gedronken te hebben en gevoetbald met mijn neefje gaan we naar het bos. Eerst gaan we pannenkoeken eten bij het pannenkoekenhuis. Hierna hebben we een wandeling gemaakt in het bos. En na de wandeling zijn we ergens anders een ijsje gaan eten. Hierna bij ma nog een bakje thee op en toen naar huis. Was weer erg gezellig.

Dinsdag 15 Juli 2013; Hoe gaat ie verder
Het gaat redelijk. Als ik lekker bezig ben en afleiding heb gaat het goed. Heb de afgelopen tijd ook veel vergaderingen gehad, dus dat scheelde. Op bepaalde momenten dan mis je haar. Zoals afgelopen donderdagnacht toen ik veel pijn had. Minoes kwam altijd dan bij me liggen. Of als je iets hoort en je dan automatisch kijkt wat minoes aan het uit spoken is. Of als ik thuiskomt, dan zet ik automatisch mijn voet voor de deur zodat minoes niet weg kan en meer van zulke dingen. Het is nu gewoon erg stil. Het zal moeten slijten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten