Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 29 juli 2014

Eerste dagen ziekenhuis

Zaterdag 26 Juli 2014: Naar unit 28
Toch een paar uurtjes geslapen. Om 06:00 uur komen ze mijn bloeddruk meten. Ook begint de buikpijn nu weer. Om 08:00 uur krijg ik weer een morfinespuit.
Met hulp van de zuster loop ik naar de badkamer om me te wassen.
Om 12:00 uur wordt ik naar unit 28 gebracht. ik kom daar op kamer 250 bed 2 te liggen. In april lag ik op bed 1. Iets later komt mijn zwager wat spullen brengen.
Om 16:00 uur weer morfinespuit gehad. Om 22:00 uur ben ik gaan slapen.

Zondag 27 Juli 2014: Helder vloeibaar
Weinig geslapen vannacht. Had goed last van mijn buik. Heb om 03;00 uur extra pijnmedicatie gehad en om 05:00 uur een morfinespuit. 's morgens me aan de wastafel gewassen.
Om 11;30 uur MDL-Arts langs geweest: mag weer helder vloeibaar.
Om 12;00 uur wat bouillon op, maar dat gaat moeizaam. Heb om 15;00 uur wat appelsap op, maar een uur later word ik misselijk en moet overgeven. Omdat ik niet veel in mijn maag heb komt er ook gal mee. Bel de zuster en krijg wat voor de misselijkheid en heb meteen oxcynorm gehad voor de pijn. Heb pas om 20:00 uur weer wat thee op.

Maandag 28 Juli 2014:Overgeven
Redelijk geslapen. Om 07:30 uur wordt er bloedgeprikt en daarna de controles.
Heb om 08:00 uur en 10:30 uur thee op, maar moet om 11:00 uur weer gal overgeven.
Heb om 09:00 uur nog oxcynorm gehad.
Mijn volle infuus paal
Om 12:00 uur komt de zaalarts langs: Omdat ze me voor de tweede keer ziet. ( was de zelfde als in april)/ wil ze morgen tijdens het grote overleg me goed bepreken en mischien weer onderzoeken. Afgelopen 1,5 jaar is er niks gedaan.
Ben hier wel blij mee. Heb om 12;15 uur bouillon op. Na het bezoek uur om 15;00 uur appelsap op, maar weer misselijk. Om 17:00 uur bouillon op, maar weer misselijk en overgeven. Iets voor gehad en weer oxcynorm.


 
 
 
 
Dinsdag 29 Juli 2014: Gaat niet lekker
Goed geslapen vannacht. Vanochtend weer overgeven na de thee.
Om 12;00 uur is het grote visite: Mag weer niks hebben. Bloedwaarde lever blijven schommelen. Ze gaan bekijken wat ze nog gaan doen.
Heb om 09:30uur/13:00 uur/ 18:30 uur/ Oxcynorm gehad.
Om 19;30 uur ga ik naar de wc. Maar daar word ik niet lekker en bel de zuster. Als de zuster er is belt ze de andere zusters. Die halen mijn bed en zetten die voor de badkamer deur en toen hebben ze me op bed gelegd. Daarna controlles gedaan. Verder rustig aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten