Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 31 juli 2014

Het gaat niet lekker

Woensdag 30 Juli 2014: Weer veel Pijn
Slecht geslapen vannacht. Veel last van mijn buik gehad. Heb om 05:30 uur oxcynorm gehad. Rond 07:30 uur is er bloed geprikt. Om 07:45 uur zijn de controles gedaan. Bloeddruk was laag: 94/57. Ben even rustig blijven liggen. Heb om 09:00 uur weer oxcynorm gehad en daarna met zittend aan de wastafel gewassen. Heb ook nog steeds geen ontlasting gehad.

Om 11:50 uur weer oxcynorm gehad. Rond 12:15 uur is de zaalarts langs geweest: Pijnmedicatie is aangepast. Oxcynorm gaat omhoog. Verder afwachten.
Heb om 15:45 uur zuster gebeld. Ik verga van de pijn. Om 16:00 uur krijg ik een morfinespuit.
Ik baal hier enorm van. Was blij dat ik er na 1,5 dag er van afwas en het wat beter ging, maar heb te vroeg gejuicht.
Verder rustig aan.
Rond 21:00 uur begint de pijn weer. Ook zij de controles gedaan. Bloeddruk: 101/62.
Ben om 22:00 uur gaan slapen.

Donderdag 31 Juli 2014: Het gaat niet goed
Weer een slechte nacht gehad door de pijn. Heb tot 02:00 uur wat geslapen. Toen wakker geworden van de pijn. De zuster gebeld en oxcynorm gehad. Om 04:00 uur weer de zuster gebeld. Pijn wordt weer erger. Ik krijg een morfinespuit.
Rond 06:30 uur wordt ik erg misselijke en moet gal overgeven. Daarna de zuster gebeld. Krijg iets voor de misselijkheid, maar dat blijft er niet in. Ik moet weer overgeven.
Rond 08:00 uur medicatie gehad en nog wat voor de misselijkheid gehad. Om 08:45 uur zijn de controles gedaan en hierna heb ik me gewassen aan de wastafel. Moet tijdens het wassen weer overgeven. Het lijk erop of ik steeds zieker word.
Om 09:15 uur mijn insteek verzorgd en even met een zuster gepraat.
Om 10:30 uur komt de zuster langs: Het infuus gaat weer omhoog.
Rond 11:50 uur is de zaalarts langs geweest: Volgende week dinsdag een MRCP. Om weer eens te kijken of men iets ziet. Infuus dus omhoog en de sondevoeding wordt even stop gezet. Om zo te kijken of het dan wat beter gaat met me.
Heb om 12:00 uur mijn medicatie ingenomen, maar moet weer overgeven.
Om 13:00 uur komt de zaalarts nog even langs: Mag de sonde los koppelen en krijg voorlopig de medicatie via het infuus.

Rond 16:00 uur krijg ik weer meer pijn. Heb een half uur later paracetamol via het infuus gehad. Om 17:30 uur weer overgeven. Om 18:10 uur wat voor de misselijkheid gehad via het infuus.
Verder rustig aan. Om 22:00 uur nog flesje paracetamol via het infuus gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten