Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 6 november 2015

Bottoxblaas weer niet door!!!

Donderdag 5 November 2015: Ingreep blaas gaat niet door
Goed geslapen vannacht. Rond 08:00 uur uit bed gekomen. Met kopje thee op de bank naar WNL gekeken. Rond 09:00 uur me lekker gedoucht en aangekleed. Daarna laatste spullen in de tas en nog even op de bank gezeten.
Ben rond 11:30 uur door iemand opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht Ben rond 11:50 uur bij de hoofdingang  van het Amphia ZKH locatie Langendijk.
Me daar om 11:55 uur gemelde bij de receptie. Hierna ga ik naar de 2e verdieping naar unit 28 (dagbehandeling).  Me daar bij de balie gemeld.
Na ongeveer 5 minuten wordt ik opgehaald door een zuster en naar kamer 281 gebracht. Daar kort opname gesprek ( ze schrikt van mijn medische geschiedenis enz). Ook nog gehad over mijn medicatie die ik vanochtend  heb genomen., over de lijn en over evt. nachtje blijven enz. Ben als het goed is rond 13:25 uur aan de beurt.
Daarna me omgekleed en mijn ok jasje aangedaan en spullen in de kast gezet. En daarna het bed in. Rond 12:35 uur komt zuster langs i.v.m. nog wat vragen betreft de bloedverdunner. Ze gaat even lab bellen om inr te komen prikken.
Om 12:45 uur is lab er om inr te komen prikken 2,4. Daarna is het wachten. Ondertussen komt er nog een patiënt binnen.
13:30 uur nog steeds aan het wachten!!!!!
13:45 uur en nog aan het wachten.!!!!!!!
14:00 uur wachten doen we nog steeds!!!!!
14:10 uur ik mag worden weg gebracht naar de voorbereidingskamer. Ben daar rond 14:15 uur. Daar eerst controles, naam , geboortedatum en wat ze gaan doen. Daarna overdracht. Mijn inr blijkt niet te zijn door gekomen. Dus arts weet deze nog niet. De zuster gaat eerst de arts bellen en de inr door geven voor ze een infuus gaat plaatsen.
Even later komt de arts langs: DE ok gaat niet door. Mijn inr is te hoog, waardoor de kans heel groot is dat ik vanavond een blaas vol bloed heb. Omdat ze 25 keer gaan prikken in de blaas is de kans op een bloeding nou te groot. Hij gaat zelf bellen voor nieuwe datum , zodat ik niet te lang hoef te wachten.
Om 14:25 uur wordt ik weer opgehaald en terug naar mijn kamer gebracht.
Terwijl de nieuwe patiënt nu wordt weg gebracht krijg ik een kopje thee. Oh wat baal ik zeg.!!!!!!!
Rond 14:40 uur komen ze van de poli urologie langs: Moet volgende keer dagen van te voren stoppen met de bloedverdunner. Moet die dagen dan wel 2 keer per dag fraxi spuiten, behalve op de dag zelf niet.
Hierna mijn zwager gebeld om te komen ophalen. Daarna me omgekleed. Terwijl belt mijn zwager dat mijn zus de auto heeft. Hij komt met mijn auto.
Nadat ik alle spullen heb bedank ik de verpleging en ga naar beneden. Als ik de lift uit kom zie ik een kennis. Die vraagt of ik al vervoer heb, want ik kan mee terug rijden. Als ik op de telefoon kijk om zwager te bellen zie ik dat hij een berichtje heeft gestuurd dat het niet lukt, want mijn zus heeft ook mijn reserve huissleutel bij. Ik stuur meteen een bericht terug. Is al goed. Heb al vervoer.
Zit het toch nog een beetje mee deze dag.
Ben rond 15:40 uur thuis. Daar de tas weer opgeruimd en verder rustig aan. Wat een dag!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten