Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 24 maart 2010

AMC en Diëtiste


Vrijdag 19 Maart 2010: Bericht van het AMC Amsterdam
Ik heb me vandaag nog gewogen58,7 kg i.v.m. de diëtiste
Heb vandaag bericht gehad van het academisch ziekenhuis waar ik naar toe mag.
Het is het AMC in Amsterdam geworden.
Op woensdag 14 april moet ik daar naar de Maag-darm poli toe. Dus over 3,5 week al. Valt erg mee voor een academisch ziekenhuis. Het is wel een stuk rijden , maar dat vind ik niet erg. als ik maar wijzer wordt. Ook heeft de diëtiste nog gebeld ze vraagt naar mijn gewicht en hoe het eten gaat. Ze gaat met mijn mdl-arts bellen over sonde-voeding en belt me maandag terug.



Maandag 22 Maart 2010: Diëtiste en neus-sonde
Me vandaag weer gewogen58,5kg.
Vandaag heeft de diëtiste weer gebeld. Ze heeft vrijdag nog contact gehad met mijn mdl-arts en men vinden het verstandiger om met sonde-voeding te starten. Ik krijg zo snel mogelijk bericht van het Amphia wanneer ik wordt opgenomen. Want normaal doen ze dit gewoon op de poli , maar i.v.m. mijn bloedwaarde willen ze langzaam opbouwen en de bloedwaarde in de gaten houden.


Woensdag 24 Maart 2010: Bericht Amphia i.v.m. opname
Heb vandaag bericht van het Amphia ziekenhuis Molengracht gehad. Ik wordt morgen 25 maart weer opgenomen op de afdeling Maag-darm-lever ziektes unit 21. Na overleg tussen mijn diëtiste en mijn MDL-Arts is besloten om met sondevoeding te starten , maar omdat ik erg zwak ben wil mijn arts dat ik wordt opgenomen , zodat ze tijdens de opbouw van de sondevoeding mijn bloedwaarde in de gaten kunnen houden. Hoe lang ik moet blijven is niet bekend.

Het valt wel even tegen. Ik had vrijdag mijn diëtiste had gebeld , omdat ik bleef afvallen en het gewicht de grens van 60 kilo had bereikt. Ze zou vrijdagmiddag overleg hebben met mijn arts. ik moest rekening mee houden dat ik dan 1 dag naar het ziekenhuis moest om poliklinisch de sonde aan te sluiten en uitleg te krijgen over hoe het werkt.
Maar dat zit er dus niet in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten