Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 17 mei 2011

Andere rugzak en Pa thuis


Woensdag 11 Mei 2011: Bezoek
iets beter geslapen dan gisteren. Vandaag bezoek gehad van mijn zus en zwager. En van een oom en tante. Heb de containers binnen gehad, maar ze passen niet in mijn rugzak. Morgen even bellen. Verder weer veel geslapen.

Donderdag 12 Mei 2011: Andere rugzak
Redelijk geslapen vannacht Na het douchen bezoek gehad van een maat van me. Sorgente gebeld: Krijg een andere rugzak waar de containers wel in passen. ' S middags in de rolstoel met ma nieuwe schoenen wisten kopen.


Vrijdag 13 Mei 2011: Nieuwe rugzak
Weer redelijk geslapen. Vandaag de nieuwe rugzak binnen gekregen. Verder rustig aan.


Zaterdag 14 Mei 2011: Slechte nacht
Slecht geslapen. Had veel pijn. Vandaag gewogen 57,8kg ( blijf dus wat afvallen). Ma is vandaag heel de dag weg. ' S morgens komt de overbuurvrouw even kijken hoe het gaat en ' S middags komt mijn zus langs.


Zondag 15 Mei 2011: goede nacht
Vannacht een goede nacht gehad. Vandaag wat op met de laptop op bed gezeten en verder wat geslapen.


Maandag 16 Mei 2011: Pa weer Thuis
Slecht geslapen. Kon niet in slaap komen. Was met mijn gedachten bij Pa die vandaag 68 zou zijn geworden en dan heb ik deze week ook het onderzoek in het Erasmus en ben ik zelf jarig. Moest om 5:00uur naar de wc. Heb daarna de laptop aangezet en heb het van me afgeschreven. ' S morgens bezoek gehad. Om 12:00uur naar Breda gereden om bij zuylen de urn van Pa op te halen en daarna bij de dela de sieraden te laten vullen. Hierna nog even bij mij thuis geweest en daarna weer naar Rijen. En Pa is weer thuis en wel op zijn verjaardag. Mooier kan toch niet. ' S middags nog naar Thebe gebeld, omdat de rolstoel stuk is. Morgen komen ze een nieuwe brengen. ' S avonds is mijn zus nog langs geweest en hebben we nog op ons Pa geproost.


Dinsdag 17 Mei 2011:Goede nacht
Goed geslapen vannacht, maar was ook moe van gister en Pa staat natuurlijk in de woonkamer waar ik slaap. Na het douchen me gewogen 57,5kg. Daarna de MDL poli gebeld: Ik kan pas 27 juni terecht, maar mocht het nodig zijn dat ik moet komen dan hoor ik dat. Na 13:00uur wat geslapen tot 15:00uur. Toen bezoek gehad en ' s avonds ook bezoek gehad. Ook hebben ze vandaag de rolstoel omgewisseld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten