Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 31 mei 2011

Het gaat niet lekker

Vrijdag 27 Mei 2011: niet lekker geslapen
Niet echt geweldig geslapen. De voeding toch maar terug gezet naar 53ml. Vanavond maar weer proberen op 63ml. We geven niet op. Vandaag is het een jaar geleden dat er bij mij een peg-sonde werd geplaatst. ' S morgens wat gepuzzeld enz. Van 13:00uur tot 15:00uur geslapen. Toen ik net lag werd ik misselijk en moest ook overgeven. De voeding staat nog steeds op 53ml. Verder rustig aan gedaan. Voor het slapen vanavond voeding verwisseld en weer op 63ml gezet.


Zaterdag 28 Mei 2011: Rustig aan
Redelijk geslapen. Wel de voeding weer op 53ml gezet. Na het douchen me eigen gewogen 56,4kg. Rond 13:00uur voeding verwisseld en de voeding weer op 63ml gezet. Daarna wat geslapen tot 15:00uur. De rest van de dag rustig aan gedaan.


Zondag 29 Mei 2011: Erg vermoeid
Niet echt geweldig geslapen. Een paar keer wakker geweest. Tussendoor wat geslapen. De voeding wel op 63ml laten staan. ' S middags wat geslapen . Ben erg vermoeid vandaag. De voeding staat nog wel op 63ml, maar ik heb wel meer pijn. Ma merkt dat zelfs aan me.


Maandag 30 Mei 2011: Diëtiste
Redelijk geslapen. Wel de voeding zachter gezet. Na het douchen me gewogen 55,6kg. Dus weer afgevallen. Vandaag toch maar de diëtiste bellen: gezegd dat de voeding niet hoger kan en vooral
 ' S nacht veel pijn door de voeding. Mogelijkheid is om de voeding 's morgens hoger te zetten en
 ' S nachts wat lager, zodat ik toch mijn rust krijg, maar wel voeding binnen krijg. De diëtiste zal contact opnemen met de mdl poli. Van 12:30uur tot 14:30uur geslapen. Daarna buiten gezeten tot een uur of 17:00uur. Om 16:00uur belt de diëtiste op met de vraag of ik al iets van de mdl-arts heb gehoord. Nee dus. Ze heeft contact gehad met de assistent er is in ieder geval een bel afspraak voor volgende week. Ook heeft de diëtiste een e-mail gestuurd naar de mdl-arts om eerder contact op te nemen. De arts werkt alleen vandaag en morgen deze week. Dus de kans is er dat ie morgen belt. Ik heb afgesproken om de diëtiste te bellen. Om te vertellen of de arts heeft gebeld of niet en hoe het er voor staat. ' S avonds met Ma naar dvd van het verrassingsconcert van Rowwen Heze gekeken. Dit was op 24-09-2010 in de brabanthallen in den bosch en was hier met pa naar toe geweest.


Dinsdag 31 Mei 2011: Geen tel mdl-arts
Goed geslapen vannacht De voeding stond wel lager. Na het douchen me gewogen 55,3kg. Afwachten of vandaag mijn mdl-arts belt. Om 09:30uur bezoek gehad. Om 12:15uur de voeding naar 72ml gezet, maar ik word misselijk en dus weer terug naar 63ml. Van 12:45uur tot 14:45uur geslapen. De mdl-arts heeft niet gebeld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten