Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 26 mei 2011

Voeding gaat niet lekker


Maandag 23 Mei 2011: Dietiste
Vannacht rond 01:00uur de voeding toch maar weer op 42 gezet, want de 84 voelde ik toch goed. Verder zeer goed geslapen. Ik werd pas om 08:00uur wakker. Maar ja het was gister ook wel een erg vermoeiende nacht en dag. Vandaag wel weer boven gedoucht, was wel erg vermoeiend. Heb me ook gewogen 56kg. De diëtiste heeft gebeld: Ze vraagt hoe het gaat en wanneer ik de uitslag van donderdag krijg. Ze is boos dat ik pas 27 juni terecht kan bij de mdl-arts. Ze gaat hier achter aan. Ook vertel ik van zaterdag en dat de voeding op 42 staat. Ook hebben we het over mijn gewicht gehad. Het is te laag, maar ja donderdag nuchter + vermoeiende dag, zaterdag aanval en geen voeding. Dus was te verwachten. Heb nu met de diëtiste afgesproken om vandaag weer per 5ml te verhogen. Als het niet lukt om hem weer 84 te krijgen moet ik bellen en gaat ze overleggen met de mdl-arts. Ze belt over1,5 week weer op.

Verder rustig aan gedaan.


Dinsdag 24 Mei 2011: Meer pijn
Weer wat minder geslapen dan gister. Wel een paar uur geslapen, maar werd elke keer weer wakker. Had toch wel last van de pijn. Ma het douchen me gewogen 56kg. Daarna me weer aangesloten en de voeding verhoogd met 5ml naar 52ml per uur. Vanochtend bezoek gehad en daarna wat geslapen. Vanmiddag is ma gaan wandelen en is mijn zus op bezoek geweest( men durft me niet alleen te laten). ' S avonds wat tv gekeken. Voor het slapen de voeding verwisseld en hoger gezet naar 57ml. Ik wel meer pijn sinds zaterdag Vooral links onder mijn ribben en soms ook naar recht uitstralend. Dus afwachten hoe het gaat.


Woensdag 25 Mei 2011: Bij oom op bezoek
Redelijk geslapen beter dan gister. Na het douchen wat gelezen, gepuzzeld enz. ' S middags even wat geslapen daarna met Ma naar het winkelcentrum geweest. Hierna even buiten gezeten. Rond 18:45uur voeding verwisseld en verhoogt naar 67ml. Tijdens het avondbezoekuur in het ziekenhuis met mijn zus op bezoek geweest bij mijn oom. Rond 22:30uur gaan slapen. Kan moeilijk in slapen komen. Heb erg last van mijn buik.


Donderdag 26 Mei 2011: voeding gaat niet lekker
Slechte nacht gehad. Toch last gehad van mijn buik i.v.m. de verhoogde voeding naar 63ml. Na het douchen mijn sonde goed schoon gemaakt. Om 12:00uur de voeding verwisseld en de voeding toch maar wat lager gezet op 53ml. Daarna wat geslapen. Vanmiddag bezoek gehad. Voor het slapen de voeding verwisseld en weer op 63 gezet. Als ik er vannacht toch last heb. Gaat ie weer naar 53ml.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten