Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 20 mei 2011

Onderzoek Erasmus


Woensdag 18 Mei 2011; Even naar het winkelcentrum
Weer goed geslapen. Na het douchen nieuwe spullen voor de sonde-voeding besteld en wat andere dingen afwerkt. Daarna wat geslapen. ' S middags was mijn schoonzus met de kindjes er. ' S middags zijn we nog even naar het winkelcentrum geweest. Vanavond ben ik op tijd naar bed gegaan, want morgen op tijd eruit i.v.m. onderzoek in het Erasmus.


Donderdag 19 Mei 2011: MRI Erasmus
Om 6:45uur gaat de wekker. Ik ga me douchen. Als ik beneden kom is iedereen al wakker. Rond 7:30uur ga ik en mijn schoonzus op weg naar Rotterdam. In het Erasmus aangekomen melden we ons eerst bij de receptie. Bij een andere balie moet ik een polskaartje laten maken. Hierna gaan we naar de MRI afdeling. Daar hebben we ons gemeld. Na even gewacht te hebben word ik een kamer binnen geroepen. Ik krijg een infuus in mijn arm. Hierna mogen we door lopen naar een andere wachtkamer. Als we meer dan een half uur zitten te wachten gaat mijn schoonzus even naar de balie. Even later wordt ik geroepen. Ik moet voor het onderzoek 2 glazen sap leeg drinken. Daarna mag ik op de onderzoektafel plaats nemen. Het infuus wordt aansloten en via het infuus zal de Secretie in mijn alvleesklier worden gespoten. Het onderzoek kan beginnen. Om de zoveel tijd moet ik mijn adem inhouden. Best vermoeiend. Ze doen een gedeelte zonder de secretine en het andere gedeelte met. En een gedeelte zonde adem in te houden en weer andere gedeelte met adem inhouden. Als ik aangekleed ben zit mijn schoonzus al te wachten. Hierna gaan we eerst wat drinken in het restaurant beneden en daarna weer richting Rijen. Als we thuis zijn ga ik meteen slapen.


Vrijdag 20 Mei 2011: slechte nacht
Slechte nacht gehad. Tot 03:00uur wakker gelegen van de pijn. Om 03:00uur een zware pijnmedicatie ingenomen. Daarna eindelijk in slaap gevallen. Om 05:00uur weer wakker geworden. Om 06:00uur naar de wc geweest. Daarna weer in slaap gevallen tot 08:00uur. Na het douchen erg moe. Daarna wat zitten lezen op bed. Van 13:00uur tot 15:30uur geslapen. De pijn blijf goed aanwezig ' S avonds wat tv gekeken. Hoop dat ik vannacht wat beter slaap.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten