Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 6 februari 2012

Erasmus MC

Vrijdag 27 Januari2012: Erasmus MC

Vannacht goed geslapen. Om 10:30uur naar Ma gereden om me daar te douchen en om daarna naar het Erasmus cm in Rotterdam te gaan.
Om 12:45uur waren we in het Erasmus cm. Om 13:00uur was ik aan de beurt.
Ze hebben hier in het Erasmus nog eens naar de CT-scan gekeken die gemaakt zijn. Ze vinden geen aanduiding voor chronische alvleesklier ontsteking Vorige keer hebben ze bloed geprikt. Hier zijn geen antistoffen tegen gluten gevonden. Dit samen met feit dat ik geen HLA DQ2 gen heb. Heb ik waarschijnlijk geen coeliakie. Wel is nu de vraag waarom mijn vlokken in de darm stuk zijn. Ze gaan nu op 8-2-2012 een maag-darm onderzoek doen. Hierbij zullen ze ook biopten weghalen uit de maag en darm. En mag ik voorlopig weer gluten eten. Zo kunnen ze zien hoe mijn darm daar op reageer. 22-2-2012 moet ik dan weer op de mdl poli komen voor de uitslag.
Dus de vraag blijft nog steeds waar mijn bovenbuikpijn vandaan komt?
Waarom ik zo moeilijk kan eten?
En waarom mijn vlokken stuk gaan in mijn dunne darm.
Dus weer even afwachten

Maandag 6 Februari 2012; Afgelopen tijd

Za 28-1-2012:. Rustig aangedaan vandaag
Zo 29-1-2012:. Een drukke dag gehad vandaag. Vanochtend op tijd er uit gegaan en rond 9uur richting Rijen gereden om te helpen bij de spiridoncross. Om 12uur Ma opgehaald om daarna naar Breda te rijden om daar te helpen bij de kluuntocht. Het was een gezellige middag al was het wel erg rustig zonder mijn oom en mijn vader. We hebben ze erg gemist die middag. ' S avonds ben ik op tijd naar bed gegaan, want ik was erg moe na deze dag.
Ma 30-1-2012:. Vanochtend lekker uitgeslapen en verder rustig aangedaan.
Di 31-1-2012:. Vandaag heeft mijn oom de laatste tegels van de badkamer gelegd.
Wo 1-2-2012: Vandaag een druk dagje. vanochtend eerst naar ma gereden om daar te douchen. Daarna naar de tandarts om een tijdelijke vulling te vervangen voor een vaste vulling. Na de tandarts weer richting Breda gereden. En in Breda eerst naar het Amphia ziekenhuis locatie molengracht om daar voor de 100e keer bloed te laten prikken. Na het bloedprikken naar locatie Langedijk gereden om daar potje urine af te leveren. Hierna nog wat boodschappen gedaan en bij hornbach een wastafel en toiletpot gehaald. Daarna naar huis en ' s avonds op tijd naar bed.
Do 2-2-2012:. Vandaag is mijn oom komen voegen. verder rustig aan
Vrij 3-2-2012:. Vanochtend bezoek gehad van een maat van me en zijn we nog even boodschappen gaan doen. ' S middags heb ik de tegels in de badkamer schoongemaakt en daarna op de bank gezeten.
Za 4-2-2012:. Vandaag rustig aangedaan en een beetje opgeruimd. ' S avonds met zus en zwager naar ma gereden om daar te slapen.

Zo 5-2-2012. Vandaag zijn we naar Venlo gereden om op bezoek te gaan bij me broer , schoonzus , nichtje en neefje. ' S morgens wat gedronken en ' s middags zij we naar een binnenspeeltuin geweest. Was een leuke dag. Bij terugkomst in de Rijen zijn eten wisten halen bij de frietboer. Ik nam een broodje gezond. Het smaakte goed. Maar toen ik ' s avonds thuis was kwam alles er weer uit.
Ma 6-2-2012: heb vannacht slecht geslapen heb erg last gehad van mijn buik en voelde me niet lekker. Het broodje was dus geen succes. Vanochtend naar de MDL-Arts geweest in het Amphia zkh molengracht. Wat gesproken over hoe het nu gaat en wat er in het Erasmus gaat gebeuren. Over 3 maanden hoef ik pas terug te komen, omdat de rest toch in het Erasmus gebeurd. S'middags nog wat boodschappen gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten