Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 8 september 2014

Continentieverpleegkundige en Toch nog vakantie

Zaterdag 6 September 2014: verzekering en vakantie?
Ben vanochtend bezig geweest om online de formulieren in te vullen i.v.m. annuleren vakantie.
en ben vanmiddag bij mijn maat langs geweest. Op de computer hebben we wat zitten te kijken waar we naar toe zou kunnen. We besluiten een hotel in de omgeving van Rijsel in Noord-Frankrijk en van daaruit wat plaatsen in Belgie en Frankrijk te bezoeken. We besluiten als ik maandag meer weet om dan meteen te boeken. We gaan dan van dinsdag tot zondag.

Maandag 8 September 2014: Continentieverpleegkundige en Vakantie?
Omdat ik vrijdag niet meer door de continentieverpleegkundige ben gebeld ga ik eerst naar de poli urologie bellen. Ik krijg even later de continentieverpleegkundige aan de lijn. Ze verteld dat de katheter tot maandag 29 september moet blijven zitten. Ik moet dan maandag de 29e bij de uroloog op controle komen. Dit valt vies tegen. Omdat ik er goed last van heb. had ik gehoopt dat ie er uit mocht, maar helaas. De continentieverpleegkundige verteld dat dit is om de plasbuis voldoende rust te geven. Ze heeft wel een oplossing, zodat ik overdag van de beenzak af ben. En dat is een kraantje aan de katheter. Als ik dan aandrang heb moet ik de blaas leeg maken of in ieder geval om de 4uur. Ik mag om 11:00 uur meteen langskomen, zodat ik toch weg kan.
Rond 10:30 uur ga ik richting het ziekenhuis. Ik ben redelijk snel aan de beurt. Krijg uitleg over het kraantje en krijg er een mee.
Op de terug weg rij ik even langs de apotheek, want heb gister medicatie besteld, maar die is er pas morgen na 14:00uur. Ik leg het verhaal uit en yes ze hebben alles op voorraad en krijg mijn medicatie meteen mee. Nou alleen hopen dat morgen mijn sondevoeding er op tijd is.
Daarna naar huis en wat dingen gaan regelen.
Als ik me maat aan de telefoon heb gehad. Boek ik even later het hotel en ga daarna me tas inpakken
We spreken af dat mijn maat er morgen om 11:00 uur is, zodat als de voeding er is we meteen kunnen vertrekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten