Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 10 september 2014

Toch vakantie!

Dinsdag 9 September 2014: Sondevoeding op tijd en op naar Frankrijk
Vanochtend de nachtzak afgekoppeld en het kraantje aangesloten! Om 10:00 uur staat post.nl op de stoep met de sondevoeding. Ik pak het meteen in en leg de spullen alvast in de auto.
Om 11:00 uur is mijn maat er. Hij heeft nog wat formulieren bij van zijn annuleringsverzekering met vragen die ik in moet vullen. zo wordt er gevraagd welke arts advies heeft gegeven betreft annulering. Ik bel mijn huisarts, maar kan de huisarts niet aan de telefoon krijgen. Ik maak een afspraak voor volgende week maandag. Eerst even genieten.
Rond 12:00 uur gaan we naar beneden. Laden de spullen van mijn maat in de auto en gaan op weg.
Ter hoogte van kortrijk nemen we pauze om wat te drinken en daarna rijden we verder. Omdat we nog niet in het hotel kunnen. rijden we eerst naar het centrum van Roubaix. Hier lopen we wat rond. Daarna rijden we naar het hotel. Waar we dichterbij zijn dan we denken. We checken in. Het is een simpel hotel, maar het is toch alleen maar voor het slapen. Rond 18:00 uur gaan we aan de overkant wat eten en daarna maken we een wandeling naar het Centrum van Tourcoing. Onderweg komen we nog een oorlogs monument tegen. Na een flinke wandeling ( het was verder dan we dachten) zijn we rond 21:00 uur terug in het hotel. Waar we nog even tv kijken, kijken wat het weer wordt morgen en wat we gaan doen.

Woensdag 10 september 2014: Pretpark en kust
Om 07:30 uur gaan we er uit. Drie kwartier later zitten we aan het ontbijt. Rond 09:00 uur rijden we richting De Panne. We hadden zeer goedkope kaarten voor plopsaland. Niet echt een park waar je als volwassen naar toe gaat, maar ze hebben toch wel een paar leuke attracties. Rond 10:00 uur waren. Bij de kassa leek het wel of het bejaarden dag was. Maar er was een festival. Het was niet druk. De nieuwe attractie grote golf was erg leuk. Ook de waterattracties zijn erg leuk, maar we waren wel goed nat. De geweldige achtbaan Anubis hebben we zelf 2 keer achter elkaar gedaan, want daar stond helemaal geen rij. Want de meeste bezoekers vandaag ( kleine kinderen en ouderen) die gaan er toch niet in.




 Na een drankje zijn rond 16:00uur uit het park gegaan. We hadden het wel gezien. We hierna naar kust gereden en hebben daar lekker op de boulevard gelopen.




 En daarna wat gegeten. Ik dacht ik probeer het een keer en eet mee. Maar toen we onderweg naar het hotel waren had ik goed last van mijn buik. Toen we rond 20:30uur in het hotel waren ben ik ook meteen naar de wc geweest en daar kwam er alles uit. Shit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten