Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 2 september 2014

Annulering Vakantie!

Zondag 31 Augustus 2014: Voel me Slap
Na de dipiloor van gisteravond goed geslapen tot 05:00 uur. Om 05:45 uur zuster gebeld en dipiloor gehad. Rond 08:00 wakker. Om 08:45 uur medicatie gehad en om 08:30 uur kopje thee, maar echt trek heb ik niet. De thee smaakt ook niet.
Rond 09:00 uur zijn de controles gedaan: Bloeddruk 100/55 Temp 37,4. Me rond 09:45 uur op bed gewassen. Om 10:00 uur is de MDL-Arts langs geweest: infuus mag er af en morgenvroeg bloed prikken. Verder rustig aan Om 11:00 uur en 12:15 uur thee op , maar de laatste maar voor de helft. Om 13:50 uur Oxcunorm gehad. Na het bezoek wat geslapen. Ik voel me erg slap. Rond 16:30 uur zuster gebeld i.v.m. de pijn en dipiloor gehad. Met het avondbezoekuur nog bezoek gehad van een nicht en haar gezin. Ben rond 22:00 uur gaan slapen.


Maandag 1 September 2014:Urologie! Annulering vakantie
Slecht geslapen vannacht. Rond 02:45 uur zuster gebeld en dipiloor gehad. Hierna nog way geslapen. Rond 08:00 uur is er bloed geprikt. Om 08:10 uur werd mijn bed verschoond en ben ik even op een stoel gaan zitten, maar was blij weer op bed te liggen. Daarna een bakje thee op en om 09:00uur zijn de controles gedaan. Me rond 09:15 uur op bed gewassen.  Nu het september is heb ik alle maanden van het jaar in het ziekenhuis mee gemaakt. Om 10:00 Diëtiste langs geweest. Niks bijzonders ik had ze vorige week nog aan de telefoon gehad. Afgelopen weekend met mijn maat besloten om de vakantie te annuleren. Dus nu net de vakantie geannuleerd. Wat baal ik hier van. Was er tijdens de opname hiervoor al bang voor, maar toen pakte het toch nog goed uit. En nu dus alsnog!
Om 11:40 uur is de zaalarts er: Bloedwaardes zijn wat verbeterd, Insteek goed in de gaten houden. Hij is wat rood.
Om 12:00 uur is er nog een co-assistent langs geweest i.v.m. de urologie. Ze gaan de urologie bellen!
Rond 13:00 uur ben ik gebeld door de continentie-verpleegkundige: Woensdagochtend gaat de katheter eruit. Ik moet dan proberen te plassen en als het nodig is eenmalig katheterisseren. Donderdag kom dan een continentie-verpleegkundige langs.
Heb om 14:00 uur oxcynorm gehad. Verder rustig aan. Rond 16:45 uur werd ik misselijk en heb Gal moeten overgeven. Toch niet weer die ellende. Even later met de medicatie meteen iets voor de misselijkheid gehad. Om 18:30 uur weer oxcynorm gehad. Ben rond 22:00 uur gaan slapen.


Dinsdag 2 September 2014:Grote Visite en gewandeld
Redelijk geslapen. wel om 02:45 uur nog oxcynorm gehad. Om 07:45 uur controles: 110/55 temp 37,8. Tot 09:00 uur met een bakje thee op de tablet het nieuws gelezen. Om 09:00 uur is er bloed geprikt en me daarna gedoucht. Was rond 09:20 uur terug op bed. Was erg vermoeiend, maar wel lekker. Verder rustig aan en nog wat met tablet bezig geweest.




Rond 12:30 uur was het grote visite en toevallig met mijn eigen MDL-Arts: Als men naar de bloedwaardes kijkt. Lijkt het op een kleine aanval. Ze willen nog aanvullend onderzoek doen. Urine op kweek en Ct-scan van de bloedvaten in de buik. Na het bezoekuur een stukje met het bezoek mee gelopen. Was wel even lekker. Verder wat zitten lezen. Tijdens het avondbezoekuur van de afdeling naar de centrale hal gewandeld, maar dat was verder dan ik dacht. Om 22:00 uur is mijn temp nog gemeten, omdat ik vanochtend wat verhoging had, maar hij is goed. Daarna gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten