Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 20 april 2015

Uitslag kweek en weer gewandeld

Vrijdag 17 April 2015: Uitslag Kweek
Vanochtend is een maat op bezoek geweest. Rond 14:30 uur naar Ma gegaan om wat dingen voor haar te regelen. Sta ik bij de lift gaat mijn mobiel. Het is de TPV-verpleegkundige van het Radboudumc. Shit denk ik. Zou pas maandag bellen, dan is het niet goed!!!  Ze heeft de uitslag van de kweek en er zit geen bacteriën. Gelukkig. Krijg nu andere pleisters die ik moet gebruiken. Hier zit chloorhexidine met alcohol in. Deze kunnen een week blijven zitten. Ook geef ik meteen mijn vakantie door. Krijg papieren thuis gestuurd en moet nog email naar apotheek van het radboud sturen. Hierna naar ma toe gegaan. Was rond 18:30 uur thuis.

Zondag 19 April 2015: 3e Training Alpe d'huzes
Vanochtend lekker rustig aan gedaan. Rond 12:30 uur mijn wandel rugzak klaar gemaakt en wandelkleding aan gedaan en daarna om 13:00 uur mijn zus opgehaald. En toen naar natuurgebied de pannenhoef bij Rijsbergen gereden en daar lekker gewandeld. We hebben 6,6km gelopen in 1uur en 25 minuten. Het was ook lekker wandelweer.


                           Hierna op het Aardbeienterras (Rijsbergen) verderop lekker een welverdiend aardbeienijsje en Drankje op. Als het a.s. zondag goed weer is willen we te voet na ma in de Rijen lopen ( +/- 9km).
Hierna weer terug richting Breda.  Verder thuis lekker op de bank gehangen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten