Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 4 mei 2015

Trainingen Alpe d'huzes

Vrijdag 24 April 2015: Rustig aan en Training
Afgelopen dagen lekker rustig aan gedaan. Had dinsdag 21 April met Tante Corrie afgesproken, omdat het zo lekker weer was ben ik lekker met de fiets geweest. Woensdag weer levering gehad van de TPV spullen.
Vandaag een klein rondje gewandeld hier in de buurt. Het ging lekker.


Zondag 26 April 2015: Training naar de Rijen
's Morgens lekker rustig aan gedaan. Rond 12:30 uur richting kruispunt Oosterhoutseweg/Noordelijke rondweg gelopen. Mijn zus was er al en vandaar samen naar ons Ma in Rijen gewandeld. Het weer viel erg mee. Hebben aan het begin wat regen gehad. We hebben 1uur en 45 minuten gewandeld en 9,45km. Het ging redelijk goed. Bij ma thuis een lekker kopje thee op en daar opgehaald door mijn zwager.

Maandag 27 April 2015: Koningsdag
Vandaag rustig aan. Ben om 14:00 uur naar de vrijmarkt in de haagse beemden gereden om daar bij mijn tante Corrie te kijken. Die stond daar voor Alpe d'huzes.

Donderdag 30 April 2015: 10km Training
Rond 14:30 uur richting het Mastbos gereden om daar te wandelen. Heb daar een mooie ronde gelopen door het mastbos, markdal en weer het mastbos. En voor het eerst over de 10km heen. Het was lekker weer om te wandelen. Had in het begin nog een klein buitje, maar liep uiteindelijk weer lekker in het zonnetje. Ben tevreden en trots op me zelf.





Zaterdag 2 en Zondag 3 April 2015: Swings for life worldrun
Vrijdagavond op tijd gaan slapen. Zaterdagochtend rond 09:30 uur mijn neef opgehaald en naar A.V. Sprint gereden om daar mee te helpen bij wat voorbereidingen voor de Swing for life worldrun. We hebben eerst wat gedronken en zijn daarna met 2 anderen het parcours gaan controleren. Bij terugkomst zijn we de spullen voor de verzorgingsposten gaan klaarzetten enz. Rond 18:00 uur zijn me neef en ik naar huis gegaan. Ieder in een bakwagen. Heb bij thuiskomst alvast de voeding klaargemaakt en ben rond 19:00 uur richting de KMA gereden. Daar hebben ze mobifoon in de bakwagens gezet. Daarna mijn bakwagen bij me thuis neergezet en hierna samen met mijn neef naar sprint om daar mijn wagen op te halen. Was rond 21:00 uur thuis en ben aansluiten van mijn voeding meteen naar bed gegaan.
Zondagochtend ging om 06:15 uur de wekker al. Na afsluiten van de voeding en douchen ben ik rond 07:40 uur met de bakwagen weer richting sprint gereden. Daar eerst de bakwagens geladen en toen de verzorgingsposten langs om alles klaar te zetten. Toen we weer terug waren bij sprint ( 5km punt). Was daar de lopers en de finish wagen al voorbij. Het was daar een drukte. Vandaar terug naar het 55 en 60km punt als mobiele verzorgingsposten. Omdat we er vanuit gingen dat men niet zo ver zou komen. Is mijn neef met zijn vriendin al begonnen met het ophalen van de spullen. Uiteindelijk is de winnaar net voorbij het 50km punt gekomen. Vanaf daar met iemand anders in tegengestelde richting begonnen met het ophalen van de spullen. Rond 18:00 uur waren we klaar en zijn toen eerst wisten eten. Vandaar om 20:30 uur naar de KMA om de mobifoons in te leveren. En toen naar sprint om daar de bakwagens neer te zetten. Tussendoor had mijn neef zijn vriendin afgezet en die was met de auto naar sprint gekomen. Was rond 21:30 uur thuis. Was bekaf, maar voldaan. Leuk om te helpen bij z'n evenement voor een goed doel. Heb me thuis meteen aangesloten en ben naar bed gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten