Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 13 juni 2016

Guus Meeuwis

Woensdag 8 Juni 2016: Longarts en Familie Kermis
Zondag wat uit geslapen en verder rustig. Rond 13:30 uur de TPV los gekoppeld. Me daarna lekker gedoucht en verder lekker op de bank gehangen. Ben goed moe en merk dat het warme weer ook niet goed doet. Meer last van benauwdheid.

Maandag ook rustig aan gedaan. Gewoon te moe. Rond 15:00 uur gebeld door de longarts: Gelukkig geen bacterie, dus geen antibiotica. Maar omdat ik wel last blijf houden gaat het pufje foster omhoog van 2 x 2 per dag naar 3 x 2 per dag en krijg ik voor de nacht een extra medicatie erbij.
Over 2 maanden terug. als het niet verbeterd, dan volgen meer onderzoeken.
In de avond nog naar een vergadering geweest. Lekker buiten vergaderd.

Dinsdag rustig aan gedaan. Blijf me moe voelen. Ben wel te voet bij de apotheek mijn nieuwe medicatie wisten halen. In de avond weer naar een vergadering geweest. Was evaluatie van Rondje Rijen. Was een lange zit. Waren pas rond 01:00 uur klaar en lag om 02:15 uur in bed.


Woensdagochtend lekker rustig aan gedaan. wel te horen gekregen dat mijn ervaringsverhaal online staat op   http://www.gastro-maatjes.nl/ervaringsverhalen/61-marijn/. Best trots.
Rond 14:00 uur op de fiets met camera naar de stad gereden, daar mijn fiets in de fietsenstalling gezet en daarna over de familie kermis gelopen die gehouden wordt in het centrum met 30 attracties waarvan de meest oudere attracties. Ook nog even in het reuzenrad geweest om mooie foto's te maken van de grote kerk.












Vrijdag 10 juni 2016:  rustig en Huis versieren
Donderdag niks bijzonders gedaan.
Vrijdag naar de mondhygiëniste geweest en verder nog wat boodschappen gedaan. In de avond bij kennissen het huis wisten te versieren, omdat hij morgen 50 wordt.



Zaterdag 11 Juni 2016: Verjaardag en Guus Meeuwis
s 'Morgens rustig aan gedaan, want heb een drukke dag voor de boeg.
Rond 13:35 uur naar de kennissen gereden. Daar in de straat eerst nog wat foto's op gehangen.
Daarna een leuk en gezellig feestje gehad. Er was een buffet gemaakt. Heb ook nog foto's gemaakt.




Ben rond 18:30 uur op weg gegaan naar Eindhoven. Was daar rond 19:25 uur. Omdat het bij het stadion te druk was ben ik wat verder door gereden om de auto te parkeren. En toen te voet naar het stadion. Daar naar binnen en naar de tribune. Mijn maten zaten er al.
Het was weer geweldig en ook Rowwen Heze trad op. Mijn avond kon niet meer stuk.
Om 23:00 uur was het afgelopen.
Was om 23:45 uur thuis.
Moe maar weer voldaan. Morgen lekker uitrusten.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten